لزوم پیگیری پروژه پالایشگاه مسجدسلیمان از سوی وزارت نفت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری احداث پالایشگاه ال.جی.ان شهرستان از سوی مسئولان وزارت نفت شد.

اسماعیل جلیلی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان که با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی انجام شد اظهار داشت: زمزمه‌های خروج این پروژه در سال‌های گذشته شنیده می‌شد، اما خوشبختانه نگاه و رویکرد خدمت در شهرستان مسجدسلیمان و استان، این پروژه را به گونه‌ای پیش برد که امروز شاهد کلنگ‌زنی آن باشیم.

وی افزود: پروژه‌های زیادی برای شهرستان مسجدسلیمان در نظر گرفته شده اما ابتدا لازم است همراهی مردم در راستای جذب سرمایه گذار را داشته باشیم.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرمایه گذار باید اطمینان حاصل کند که این پروژه مثمرثمر خواهد بود که اگر اراده جدی در شهرستان وجود داشته باشد و به دور از حب و بغض‌های سیاسی قدم برداشته شود می‌توان در راستای رونق و توسعه شهرستان گام‌هایی برداشت.

جلیلی با اشاره به اینکه امیدواریم پروژه‌هایی در شهرستان را شاهد باشیم که باعث ایجاد اشتغال در منطقه شود گفت: لازم است با اجرای چنین اقداماتی، جوانان را نسبت به آینده امیدوار کند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید تلاش خود را در راستای فعال شدن این کارخانه و جذب نیروهای بومی داشته باشند عنوان کرد: انتظار داریم پس از این پروژه، احداث پالایشگاه ال.جی.ان مسجدسلیمان از سوی وزارت نفت پیگیری شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.