نفت مسجدسلیمان همچنان بدون حامی مالی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان گفت : هنوز نتوانسته ایم اسپانسر مالی برای تیم جذب کنیم.

مسعود رضاییان که درپایان دیدار تیمهای نفت مسجدسلیمان واستقلال اهواز درجام شهدا دراین شهر به سوالات برخی از خبرنگاران اهواز پاسخ می داد اظهارداشت: به همین دلیل نتواسته ایم پولی را که به بازیکنان خود وعده کرده بودیم پرداخت کنیم .

وی اضافه کرد: ازابتدای لیگ برتر تاکنون تنها ۳۰ درصد ازطلب مالی بازیکنان پرداخت ، و دراین میان فقط به دو نفر ۴۰ درصد پرداخت کرده ایم .

رضاییان گفت: طبق قولی که مسوولان نفت به ما داده بودند ، می بایست تا نیم فصل پرداختی ها به بازیکنان به ۵۰ درصد می رسید اما این مساله تاکنون عملی نشده است و اکنون هیچ پولی نداریم ، که امور باشگاه را انجام دهیم .

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درادامه گفت : ما قصد داشتیم برای بازی با تیم استقلال اهواز شب گذشته به اهواز بیاییم اما مسوولان باشگاه دراهواز به ما خوابگاه ندادند ،واعلام کردند چون از سال گذشته بدهکارهستید لذا نمی توانیم به شما خوابگاه بدهیم .

وی افزود: به همین دلیل امروز از مسجدسلیمان به اهواز آمده وضمن استراحت دررختکن به دیدار استقلال رفتیم و امشب هم به مسجدسلیمان بازخواهیم گشت .

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان دراین بازی موفق شد تیم استقلال اهواز را با دوگل شگست دهد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.