مقام سومی نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر تنیس کشور

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم نفت مسجدسلیمان جایگاه سوم مسابقات لیگ برتر تنیس کشور (جام خلیج​فارس) را به خود اختصاص داد.

 

مجتبی قاسمی، سرمربی تیم تنیس نفت مسجدسلیمان  اظهارکرد: مسابقات دور برگشت باتوجه به این‌که سه بازی از دور رفت که در اهواز به دلیل بارندگی انجام نشد، از دهم تا نوزدهم دی‌ماه به میزبانی کیش برگزار شد.

 

وی درباره عملکرد تیمش در این مسابقات، عنوان‌کرد: تیم ما در اولین حضورش در جایگاه سوم قرار گرفت و من از تنیسورهای تیمم راضی هستم و آن​ها واقعا زحمت کشیدند و تلاش کردند.

 

سرمربی تیم تنیس نفت مسجدسلیمان گفت: باتوجه به ملی​پوشانی که در اختیار تیم​های دیگر بود، بازیکنان من در اولین حضور خوب درخشیدند. فقط یک بازیکن تیم ما غیربومی بود و سایر نفرات​مان بومی بودند.

 

وی در ارزیابی‌اش از سطح لیگ، خاطرنشان‌کرد: مسابقات از نظر کیفی عالی بود، چرا که تمام ملی​پوشان در اختیار تیم‌ها بودند و باتوجه به این‌که این رقابت​ها پیش از مسابقات فیوچرز کیش بود، تنیسورها با آمادگی کامل وارد این رقابت‌ها شده بودند.

 

وی در پایان درباره وضعیت تنیس خوزستان گفت: در استان​مان در این رشته پتانسیل​های خیلی خوبی داریم و باید روی رده سنی پایه کار کنیم، چرا که نفراتی داریم که می‌توانند در آینده مطرح شوند و باید به آن‌ها بهای بیشتری دهیم و با این کار مقام​های بهتری هم در آینده کسب خواهیم کرد.

– ایسنا

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.