اجرای فاز یک شبکه فاضلاب مسجدسلیمان با استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  مجری طرح فاضلاب مسجدسلیمان از اجرای فاز یک شبکه فاضلاب مسجدسلیمان با استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن خبر داد.

حسن رضایی اظهار کرد: برای اجرای شبکه فاضلاب شهر مسجدسلیمان از لوله‌هایی از نوع پلی‌اتلین فاضلابی در سایز ۲۰۰، ۲۵۰، ۳۱۵ و ۴۰۰ میلیمتری استفاده شده است.
وی هزینه بسیار پایین در ساخت و راه‌اندازی منهول‌های پلی‌اتیلن، کوتاه کردن زمان در اجرای منهول‌ها، مقاومت در برابر خوردگی مواد شیمیایی مختلف، عدم نیاز منهول‌های پلی‌اتیلن به ماشین‌آلات سنگین برای اجرا، امکان تعمیر و اصلاح شکستگی و تغییر طول منهول‌ها بعد از اجرای پروژه را از جمله مزایای استفاده از منهول‌های پلی‌اتیلن به جای منهول‌های سنتی عنوان کرد.
مجری طرح فاضلاب مسجدسلیمان عنوان کرد: سهولت در امر نگهداری با توجه به سطوح صاف و منظم در بدنه منهول‌های پلی‌اتیلن، قابلیت نصب آسان منهول‌های پلی‌اتیلن در خطوط انتقال فاضلاب و در نتیجه کاهش چشمگیر هزینه‌های اجرای پروژه در پروژه‌های بزرگ از دیگر مزایای به‌کار بردن این‌گونه منهول‌ها است.
رضایی تاکید کرد: از ابتدای طرح تاکنون یک هزار و ۶۹۱ متر شبکه انتقال و جمع‌آوری مدرن فاضلاب در مسجدسلیمان اجرا شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پیمانکار این طرح لوله‌گذاری باقیمانده خط ۴۰۰ را به اتمام رسانده و در حال ارائه برنامه زمانبندی جهت اصلاح تست و آب‌بندی و نصب پله و دریچه‌های منهول و اصلاح منهول ریزشی خط اجرای شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.