محور جدید ماهشهر – هندیجان زیر بار ترافیک رفت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رییس اداره راه و شهرسازی ماهشهر از گشایش بخشی از محور جدید ماهشهر – هندیجان(حد فاصل شهرک شهید مدنی) ماهشهر و زیر بار ترافیک رفتن آن خبر داد.

رحیم عتیقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مجموع محور ۸۰کیلومتر است که ۴۰کیلومتر آن در حوزه استحفاضی ماهشهر و نیم دیگر در حوزه هندیجان واقع است.

وی توضیح داد: به دلیل وقوع سوانح رانندگی بسیار گشایش و بهره برداری بخش اصلی این محور در حد فاصل شهرک مدنی برای کاهش سوانح ضرورت داشت که در اولویت نخست قرار گرفت و زیر بار ترافیک رفت.

عتیقی گفت: این محور به دلیل حساسیت بسیاری که دارد نیازمند دو لایه آسفالت بود که این کار انجام شد و از هفته جاری تردد در آن جریان یافته است.

وی افزود: وجود شهرک مدنی در حدود ۲٫۵کیلومتری از ابتدای محور ماهشهر – هندیجان حساسیت آن را بالا برده بود که هم اینک با گشایش مسیر مورد اشاره تردد اهالی شهرک به سهولت انجام می شود.

عتیقی مجموع اعتبار محور را ۱۳۷میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی اعلام کرد و گفت: این محور چهار بانده است که امید می رود مرحله نخست آن شامل ۲۰کیلومتر مسیر تا پایان امسال چهار بانده شود.

ماهشهر و هندیجان از شهرهای جنوبی و مهم خوزستان به شمار می روند که به دلیل استقرار واحدهای صنعتی و اسکله های صیادی ساماندهی و احداث راه های ارتباطی این دو از اولویت های وزرات راه و شهرسازی است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.