رفع مشکل کمبود خوراک پتروشیمی‌ها نیازمند چاره‌اندیشی کلان است

عصر جنوب: مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام گفت: رفع مشکلات کمبود خوراک و نحوه قیمت‌گذاری خوراک پتروشیمی‌ها نیاز به تدبیر و چاره‌اندیشی در سطح مدیریت ارشد شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس دارد.
رضا امیری پیش از ظهر امروز در بازدید مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس از پتروشیمی بندر امام اظهار داشت: در جلسات متعدد قبلی تمامی جزئیات، مشکلات و چالش‌های فرا روی واحدهای تولیدی این مجتمع در راستای افزایش تولید و دستیابی به ظرفیت اسمی مطرح شده است.

وی گفت: امیدواریم که مدیریت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تدبیر و چاره‌اندیشی خود بتواند مشکل کمبود خوراک و فرمول قیمت‌گذاری که در مجموعه شرکت ملی نفت در حال پیگیری است را به نحو شایسته‌ای مدیریت کند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام تصریح کرد: در بحث درون سازمانی نمودارها نشان دهنده بهبود عملکرد فرآیندی واحدهای تولیدی پتروشیمی بندرامام است اما با توجه به شناخت و تجربه‌ای که از توانایی و ظرفیت‌های کارکنان این شرکت وجود دارد امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد دستیابی به برنامه‌های از پیش تعیین شده تولید بوده و بتوانیم با قدرت بیشتری تداوم این روند را ادامه دهیم.

امیری با اشاره به قدمت این شرکت گفت: بازسازی و به روزرسانی تمامی تجهیزاتی که به دلیل عملکرد چندین ساله دچار مشکلات شده‌اند از اولویت‌های مدیریت این شرکت بوده و عملیات اجرای آن نیز مدتی قبل آغاز شده که نیاز به توجه و مشارکت تمام همکاران شاغل در این شرکت دارد.

مهندس امیری با اشاره به اهمیت منابع انسانی در سازمان‌های پیش‌رو عنوان کرد: در رابطه با نیروی انسانی حاضر در این شرکت با برنامه‌ریزی و تلاش‌های صورت گرفته سعی شده در راستای ایجاد انسجام و هماهنگی در مورد گروه‌های مختلف کاری تا چند ماه آینده با بسترسازی مناسب در این زمینه و در زمینه آموزش نیروی انسانی در تمام رده‌ها به جمع‌بندی کلی برسیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.