رتبه برتر کمیته امداد بندر ماهشهر در زمینه کاریابی و ایجاد شغل در استان خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:رئیس کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر از تحقق بیش از ۱۷۳ درصدی تعهدات کاریابی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش عصرجنوب به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر، علی روشن گفت: در سال‌جاری تاکنون جهت ۱۴۷ نفر فرصت شغلی ایجاد گردیده است.

روشن در ادامه گفت: انجام کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای به‌ کارگماری مددجویان از جمله فعالیت‌های این نهاد بوده است.

روشن در ادامه افزود: افزایش توان اقتصادی افراد و خانوارهای تحت حمایت تا مرز خودکفایی، اشتغال کارجویان مورد حمایت از طریق فرصت‌های شغلی بنگاه‌ها و سازمان‌های مختلف، اتخاذ رویکرد درآمدزایی و افزایش سرانه درآمد خانواده‌ها، فراهم‌سازی زمینه لازم برای فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال مددجویان به ‌منظور توانمندسازی اقتصادی و خروج تدریجی آنان از چرخه حمایتی، ارتقای عزت‌نفس مددجویان و صیانت از نهاد خانواده ازجمله اهداف طرح کاریابی و ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است.

رییس کمیته امداد بندرماهشهر در پایان گفت: کارفرمایان و صاحبان صنایع می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد با ارائه درخواست کتبی خود در خصوص جذب و به‌کارگیری کارجویان تحت حمایت اقدام و علاوه بر اجر معنوی از بسته‌های تشویقی کاریابی از جمله تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

مطالب پیشنهادی