توزیع ۶۱ دستگاه بخاری و آبگرمکن بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد بندرماهشهر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رییس کمیته امداد بندرماهشهر از توزیع ۶۱ دستگاه بخاری و آبگرمکن به ارزش جمعا ۸۱۴ میلیون ریال بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد خبر داد.

به گزارش عصرجنوب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرماهشهر، علی روشن با بیان این خبر اظهار کرد: با آغاز فصل سرما، یکی از نیازهای اساسی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، تامین وسایل گرمایشی است.

رییس کمیته امداد بندرماهشهر ادامه داد: در همین راستا، مددکاران با شناسایی و اطمینان کامل از نیاز خانوار به وسیله گرمایشی، تعداد ۵۰ دستگاه بخاری گازی به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال را بین مددجویان زیر پوشش کمیته توزیع کردند.

روشن افزود: همچنین تعداد ۱۱ دستگاه آبگرمکن گازی به ارزش ۲۶۴ میلیون ریال به مدد جویان اهدا شد.

رییس کمیته امداد بندرماهشهر ضمن تقدیر از مشارکت خیرین شهرستان در این امر پسندیده، عنوان کرد: بخشی از اعتبار این ۶۱ دستگاه بخاری و آبگرمکن با مشارکت خیرین تهیه و بخش دیگر آن نیز از اعتبارات کمیته امداد فراهم شده است.

روشن در پایان تاکید کرد: خیرین همواره با کمک های خود، یاور نیازمندان و کمیته امداد بوده اند و امیدواریم که در تهیه ۱۲۰ دستگاه بخاری و ۹۰ دستگاه آبگرمکن دیگر برای نیازمندان ماهشهری، ما را همراهی کنند.

مطالب پیشنهادی