اشتغال ۴۵ نفر از بانوان تحت پوشش کمیته امداد بندر ماهشهر از طریق تسهیلات اشتغال

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رییس کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر گفت: ۴۵ مورد اشتغال با هزینه یک میلیارد و هفتصد و هفتاد میلیون تومان برای زنان و دختران مورد حمایت این نهاد راه‌اندازی شده است.

 

به گزارش عصرجنوب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر، علی روشن با اعلام این خبر؛ گفت: امسال ۴۵ مورد اشتغال با هزینه یک میلیارد و هفتصد و هفتاد میلیون تومان برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد راه‌اندازی شده است.

وی به توجه و اهمیت کمیته امداد به اشتغال بانوان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: ۱۸ مورد اشتغال در بخش کاریابی با اولویت زنان سرپرست خانوار ایجاد شده است.

روشن تاکید کرد: آموزش مددجویان مستعد، کوشش در راستای ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی، دانش فنی و مهارت حرفه‌ای آن‌ها و شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات مناطق مختلف شهرستان از فعالیت‌های واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر می باشد.

رییس کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر همچنین بیان کرد: هدایت مددجویان به سمت اجرای طرح‌های کوچک اقتصادی و خوداشتغالی، نظارت فنی و مدیریتی قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال و تعامل با کارفرمایان و صاحبان صنایع به‌ منظور به‌کارگیری مددجویان در بنگاه‌های مربوطه از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است.

مطالب پیشنهادی