مدیرعامل پتروشیمی فارابی: ورزشکاران فارابی به فکر مسابقات جهانی باشند

عصر جنوب: مدیرعامل پتروشیمی فارابی گفت در صورت موفقیت تیم در مسابقات کشوری، این وعده را به بازیکنان و مردم خوزستان می دهیم که تیمی پرقدرت را برای مسابقات جهانی آماده کنیم.
سید ابراهیم سقایی فومنی امروز در حاشیه آیین بدرقه تیم ووشوی پتروشیمی فارابی به مسابقات کشوری سمنان اظهار کرد: آرزو می‌کنم در مسابقاتی که هفته آخر آذرماه در سمنان برگزار می‌شود تیم ووشوی پتروشیمی فارابی نام مبارک استان خوزستان را در کشور بلند آوازه‌تر و طنین‌انداز کند.

وی ادامه داد: شرکت پتروشیمی فارابی به عنوان یکی از سیاست‌های کاری خود و در راستای اعتلای فرهنگ و ورزش منطقه، حمایت از حرکت‌های فرهنگی و ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی تصریح کرد: در همین راستا با توجه به ظرفیت و استعدادی که در رشته ورزشی ووشو در منطقه وجود داشت این تیم را زیر پوشش خود قرار دادیم.

سقایی فومنی یادآور شد: تیم ووشوی پتروشیمی فارابی در مسابقات استانی که چندی پیش در بندر امام برگزار شد در استان خوزستان نام‌آور شدند و توانستند مقام نخست را از آن خود کرده و به مسابقات کشوری سمنان راه پیدا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همین مسأله انگیزه دوچندانی برای حمایت بیشتر از این تیم ایجاد کرد و امیدوارم فرزندان این منطقه در مسابقات کشوری سمنان بتوانند نام مبارک خوزستان و پتروشیمی فارابی را که با نام این استان عجین است طنین‌انداز کرده و نمایش بسیار خوبی از قدرت خوزستان را به عرصه ظهور برسانند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ووشوی پتروشیمی فارابی متشکل از ۳۰ ورزشکار فردا سه‌شنبه به نمایندگی از استان خوزستان در مسابقات کشوری که ۲۵ و ۲۶ آذرماه جاری در سمنان برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.