پیام تبریک شهردار ورییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر بمناسبت هفته دولت

پیام تبریک شهردار ورییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر بمناسبت هفته دولت

باسمه تعالی

درتاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است وهمچنین جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.شهیدان گرانقدر رجایی وباهنر توانستند عشق وایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند که برکات آن تاکنون نیز ادامه دارد.

هفته دولت فرصت مناسبی است تا کمی تامل کنیم وبه آن چه درگذرزمان پنهان مانده نظرافکنیم . باید رنج و تلاش مسوولان متعهد کشور را ارج نهیم وخدمات دولت مردان خدمتگزار وصاحب منصبان درد آشنا راسپاس گوییم وبه همه تلاشگران وزحمت کشان نظام جمهوری اسلامی خسته نباشید بگوییم .

درواقع هفته دولت, نمادی از وحدت مردم ودولت به عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است و فرصتی است مغتنم تا دستاوردها وگام های بلند دولت مردان در عرصه های مختلف به تصویر کشیده شود تا زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم عزیز فراهم آید و مسئولین گزارش خدمات خود به مردم را ارائه دهند ,چرا که بنابه فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ذخیره معنوی دولتمردان توکل به خدا واعتماد به مردم مومن وعلاقمند به اسلام و مسئولان وقدردان جمهوری اسلامی است .

اینجانبان باگرامیداشت یادوخاطره شهیدان والامقام دولت رجایی وباهنر وسایر شهدای گرانقدر کارمند, هفته دولت را به ریاست محترم جمهور, دولتمردان و کارکنان خدوم ومتعهد بویژه کارگزاران دولت وکارمندان شریف درشهرستان بندرماهشهر تبریک و تهنیت عرض نموده وموفقیت وسربلندی همگان را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) ومقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (حفیظه الله) مسئلت می نمائیم .

شهریور ۱۳۹۵

غلامحسین کمایی شهرداربندرماهشهر

مجاهد نظارات

رییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.