فرماندار: بندر ماهشهر در حال تبدیل به قطب گردشگری کشور است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرماندار بندر ماهشهر گفت: این شهرستان در حال تبدیل به قطب گردشگری استان و کشور است.

منصور قمر عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال ۹۵ که در کشتی تفریحی فیروزه و روی آب‌های نیلگون خلیج فارس برگزار شد، اظهار کرد: از سال گذشته بحث گردش دریایی در بندر ماهشهر کلید خورد و امسال نیز برای دومین سال شاهد استقبال بی‌نظیر مسافران نوروزی از این مسئله بودیم.

وی گردش دریایی در بندر ماهشهر را در سطح استان بی‌نظیر دانست و افزود: البته هنوز در استفاده از ظرفیت‌های موجود به طور کامل موفق عمل نکرده‌ایم و کماکان بدهکار مردم شهرستان بندر ماهشهر هستیم.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه مغفول ماندن ظرفیت‌های موجود در منطقه به هیچ عنوان پذیرفتنی و پسندیده نیست، خاطرنشان کرد: نباید ظرفیت‌های بالقوه موجود به حال خود رها شوند.

قمر متذکر شد: البته در این راستا کارهای بسیار خوبی در شهرستان بندر ماهشهر صورت گرفته و این شهرستان تنها به نام قطب صنعت معروف نیست و در حال تبدیل به قطب گردشگری استان و کشور است.

وی کارهای صورت گرفته را ناکافی دانست و گفت: جزایر موجود، پارک ساحلی بندر امام، دریاچه نمک و … باید برای بحث گردشگری مناسب‌سازی شده و توسعه پیدا کنند و این موضوع مستلزم نوآوری و کارهای جدید است.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پایان گفت: اقدامات بسیار خوبی توسط شهرداری‌های ماهشهر، بندر امام و چمران برای فضاسازی مناسب در ایام نوروز و استفاده مسافران نوروزی صورت گرفته که جای تقدیر فراوان دارد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.