فرماندار ماهشهر خبر داد: پایانه بندرامام به ۸ کیلومتری آزادراه خلیج‌ فارس منتقل می‌شود/ فعالسازی گشت دریایی و سفر به جزیره قمر در ایام نوروز

عصر جنوب – asrejonoob.ir: منصور قمر ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان به انتخابات هفتم اسفند و حماسه حضور مردم در این عرصه اشاره و اظهار کرد: همه ادارات، نهادها و دستگاه‌ها دست به دست هم دادند تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم باشیم.

وی افزود: حضور گسترده و باشکوه مردم نیز یک حماسه بزرگ و قابل توجه بود و برگ زرین دیگری بر سپهر سیاسی این مرز و بوم رقم زد و باعث شد بار دیگر اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر جهان به نمایش گذاشته شود.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: در این حوزه انتخابیه نیز انتخابات به نحو بسیار شایسته‌ای برگزار شد و مردم نیز مشارکت بسیار خوبی در این عرصه داشتند.

قمر متذکر شد: کار بسیار بدیع، مبتکرانه و نویی که در این انتخابات صورت گرفت کار شمارش آرا در حضور تمامی کاندیداهای این حوزه انتخابیه بود که با استقبال و رضایت کامل آنها مواجه شد و از بسیاری از تبعات منفی احتمالی پس از اعلام نتایج جلوگیری کرد.

وی در ادامه بر بی‌طرفی ادارات و دستگاه‌ها در انتخابات تأکید کرد و گفت: خوشبختانه در مرحله نخست انتخابات موردی از طرفداری از کاندیدایی خاص در ادارات و متولیان دست‌اندرکار امر مشاهده نشد و در مرحله دوم نیز انتظار داریم این بی‌طرفی به طور کامل رعایت شود.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر به انتشار اخبار کذب توسط یکی از پایگاه‌های خبری در انتخابات هفتم اسفند و برخورد قاطع با مدیر این پایگاه اشاره کرد و افزود: اصحاب رسانه باید امانت‌دار باشند و پیش از انتشار اخبار، صحت و موثق بودن خبرها را احراز کنند.

قمر خاطرنشان کرد: شبکه‌های مجازی نیز با دقت تمام رصد می‌شوند و با هرگونه فعالیت غیرقانونی و تخلفات احتمالی در فضای مجازی قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن سال نو و مسافرت‌های نوروزی اشاره کرد و گفت: شهرستان بندر ماهشهر باید با تمام توان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی شود و شهرداری‌ها و ادارات تمام امکانات و توان خود را در این راه به کار بگیرند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: جزیره قمر نیز با همکاری منطقه سوم نیروی دریایی سپاه در حال آماده‌سازی برای بحث گردشگری نوروزی است.

قمر در پایان از ساماندهی وضعیت ترافیک مسیر ماهشهر به بندر امام خبر داد و گفت: طرح انتقال پایانه بندر امام به کیلومتر ۸ آزادراه خلیج فارس در دست اقدام است و علاوه بر این تفکیک مسیر خودروهای سبک و سنگین و جداسازی جاده به وسیله نیوجرسی در دستور کار قرار دارد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.