تیم فوتسال اصحاب رسانه ماهشهر به مصاف هنرمندان کشور می‌رود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم فوتسال اصحاب رسانه ماهشهر گفت: اصحاب رسانه و مسئولان شهرستان بندر ماهشهر به‌مناسبت روز خبرنگار در یک تیم به مصاف تیم هنرمندان کشور می‌روند.

مرتضی جعفری در گفتگو با فارس اظهار کرد: به‌مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار و به‌منظور گرامیداشت این روز، یک مسابقه فوتسال بین تیم اصحاب رسانه و مسئولان شهرستان بندر ماهشهر و تیم هنرمندان کشور برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: این دیدار به همت فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در حال تدارک و برنامه‌ریزی بوده و قرار است به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز خوزستان پخش شود.

سرمربی تیم فوتسال اصحاب رسانه ماهشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تمرینات تیم با جدیت در حال انجام و دو جلسه تمرینی در هفته برای رسیدن به مرز آمادگی بازیکنان در نظر گرفته شده است.

جعفری متذکر شد: تمرینات تیم اصحاب رسانه یک‌شنبه ساعت ۲۰ تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه و سه‌شنبه‌ها ۲۱ و ۳۰ دقیقه تا ۲۳ در سالن ورزشی مصلای نماز جمعه بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: عواید برگزاری و بلیط‌فروشی این دیدار دوستانه که زمان آن به زودی مشخص می‌شود صرف امور خیریه خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.