پیام تسلیت فرماندار بندر ماهشهر به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر  طی پیامی ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت

منصور قمر طی پیامی ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

باسمه تعالی

خرداد ۱۳۶۸روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب خود و روز وداع ملتی با مقتدای خویش است . روزی که پیر و جوان صاحب عزا شدند .

در تقویم هر ملتی روزهایی وجود دارد که به دلیل اوج همدلی و هم صدایی مردمانش، ارزشمند و به یاد ماندنی هستند و در تاریخ کشور ما ۱۵خرداد یکی از آن روزهاست که امام راحل(ره) آن را بسیار ارزشمند دانست و ۱۴ خرداد روز هم صدایی ملتی است که در سوگ امام و پیشوای خود صاحب عزا شدند.

حضرت امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ظلم و ستم را شناسانید . امام خمینی (ره) یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی است . نهضت امام راحل ، اسلام ناب محمدی (ص) را که به فراموشی سپرده شده بود حیات دوباره ای در جهان بخشید و زمینه رهایی و بیداری مستضعفان و مسلمانان را در مقابل استکبار جهانی محقق ساخت .

در بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام عزیز که با شمیم عطر روح انگیز امید و انتظار حضرت امام عصر (عج) عجین گشته یاد و خاطره شهدای یوم ا… ۱۵ خرداد را گرامی می داریم . انشاءا… در این ایام پرعظمت مردم ولایت مدار شهرستان با حضور با شکوه و گسترده در آئین های سالگرد ارتحال بار دیگر بر تداوم راه و اندیشه تابناک امام و پیروی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تأکید خواهند نمود.

اینجانب بر خود لازم می دانم سالروز ارتحال امام راحل (ره) را به هموطنان عزیز بویژه مردم متدین  و استکبارستیز شهرستان بندر ماهشهر تسلیت و تعزیت عرض نموده و امید است  با پاسداری از آرمانهای والای بنیان گذار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) همواره برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش نمائیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.