مستند سیل بزرگ لالی روی آنتن سیما می رود + تصاویر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مستند سیل بزرگ فروردین ماه امسال به تهیه کنندگی و کارگردانی الهیار خدری میرقائد ساخته شد.

کار ساخت و تصویر برداری  این مستند بعد از فروکش کردن سیل از مناطق آسیب دیده عشایری و روستایی اغاز شده بود که در همین هفته کار تدوین و اصلاح نهایی آن به اتمام رسید.

مستند سیل بزرگ لالی حدود ۲۳ دقیقه زمان دارد که با استفاده از تصاویر زنده  و واقعی سیل وبا هدف به تصویر کشیدن عمق فاجعه و بررسی مشکلات مناطق آسیب دیده ، خسارت های وارده به عشایر و کشاورزان و زیر بناهای عمرانی و رفاهی شهرستان ، عدم توجه و تاخیر در روند بازسازی مناطق آسیب دیده (از جمله جادهایی عشایری و روستایی) و همچنین مشکلات محل ایستگاه آب شهر و ایستگاه پمپاژ کشاورزی ساخته و به این مشکلات پرداخته است که با حمایت ها و پیگیری های مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز خوزستان مسلم رحیمی  به زودی از شبکه استانی خوزستان پخش خواهد شد.

امید می رود ساخت این مستند موجبات رسیدگی بیشتر مسئولان استانی و کشوری به خرابی های سیل در لالی را به دنبال داشته باشد چرا که با فرا فرارسیدن فصل باران های پاییزی وخیم تر شدن اوضاع دور از انتظار نیست.

گفتنی است بعد از مستند شاهنامه خوانی بختیاری که در زمستان سال گذشته پخش شد  این دومین کار مستند الهیارخدری هست که روی آنتن خواهد رفت.

تصاویر زیر گوشه هایی از این مستند را نمایش می دهد:

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.