تخریب ۹۰ درصد تاسیسات زیربنایی لالی در بارندگیهای اخیر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: بخشدار مرکزی لالی گفت: تأسیسات زیربنایی از جمله آب شهری، آب روستایی، راهها و برق در بارندگی و سیل اخیر در این شهرستان ۹۰ درصد دچار تخریب شده است.

عزت الله رفیعی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: پس از وقوع سیل در شهرستان لالی، ستاد بحران با تشکیل جلسه، اقدامات لازم جهت امدادرسانی و برآورد نیازهای مردم را انجام داده است. ماشینهای سنگین راهسازی نیز راههای اصلی و برخی راههای روستایی را بازگشایی کرده اند.

وی ادامه داد: در برخی روستاها نیز به دلیل صعب العبور بودن راهها و خرابی جاده ها با مشکل آبرسانی مواجه بودیم که نیروها برای خدمات رسانی به این روستاها و مناطق عشایری در حال تلاش هستند.

بخشدار مرکزی لالی افزود: تانکرهای آب همچنان در منطقه مستقر هستند. بیشترین نیازمندیها در بحث تأمین ماشین آلات راهسازی است. لذا از مدیران استانی که تاکنون همکاری خوبی با ستاد بحران شهرستان داشته اند، انتظار داریم در جهت تأمین ماشین آلات بیشتر به جهت تسریع در بازگشایی راههای تخریب شده، با ستاد همکاری بیشتری داشته باشند. لودر و بولدوزر از جمله ماشین آلاتی هستند بیشتر به آنها نیاز است.

رفیعی درباره وضعیت حال حاضر شهرستان لالی پس از بارندگی شب گذشته نیز اظهار کرد: بارندگی شب گذشته کمتر از میزان پیش بینی شده بود لذا مشکل چندانی ایجاد نشد و مجموعه امدادی و راهسازی نیز مشغول خدمات رسانی به شهر هستند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.