ورود بانوان به سالن های ورزشی غیر قانونیست!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: بانوان برای ورود به سالن مسابقات بسکتبال نیاز به مجوز دارند و ما هم نمی توانیم اجازه ورود آنها را بدهیم.

حسن مختاری با اشاره به عدم ورود بانوان به سالن مسابقه بسکبال تیم نفت آبادان گفت: ما یک باشگاه ورزشی هستیم و زیر نظر اداره ورزش و جوانان آبادان فعالیت می کنیم.

وی در همین خصوص عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان آبادان در تماسی که با اداره کل ورزش و جوانان خوزستان حاصل کرد، اعلام کرد؛ مجوزی به منظور حضور بانوان وجود ندارد.

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: مجوز اصلی ورود بانوان را حراست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان باید صادر کند.

مختاری در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه دلیل ممنوعیت ناگهانی ورود بانوان به سالن بسکتبال مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور چیست؟ گفت: خودمان فکر می کردیم این مجوز وجود دارد ولی با بررسی هایی که انجام دادیم، مجوزی مبنی بر حضور بانوان در ورزشگاه حاصل دریافت نشد.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مبنی بر اینکه آیا قبل از ممنوعیت ورود بانوان این موضوع بررسی نشده بود؟ بیان کرد: سال گذشته بانوان در سالن حضور می یافتند که بر همین اساس فکر می کردیم مجوزی برای این امر وجود دارد ولی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرد در سایر نقاط کشور مجوز ورود بانوان به سالن های بسکتبال وجود ندارد.

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان با اشاره به ورود بانوان به برخی از سالن های بسکتبال در کشور عنوان کرد: در حال حاضر چنانچه بانوان در نقاط دیگر کشور وارد سالن های بسکتبال شوند این اقدام بدون مجوز و غیرقانونی است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.