شهرداری اندیمشک ۴۰۰ میلیارد ریال بدهی دارد!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  شهردار اندیمشک گفت: درآمدهای این شهرداری با هزینه‌های جاری همخوانی نداشته و همین امر مشکلات زیادی را برای شهرداری این شهر به وجود آورده است.

محمدرضا پاپی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک عنوان کرد: هزینه‌های جاری شهرداری ماهانه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال است در حالی که درآمدهای شهرداری کمتر از این مقدار بوده و همین امر موجب کندی روند خدمت‌رسانی به شهروندان شده است.

وی با اشاره به بدهی‌های سنگین شهرداری به پیمانکاران بخش خصوصی و همچنین بدهی تعهداتی گفت: میزان بدهی‌های شهرداری در حال حاضر قریب به ۴۰۰ میلیارد ریال است که رفع این این مشکل بزرگ همکاری و حمایت همه‌جانبه مسئولان ارشد استان را می‌طلبد.

شهردار اندیمشک افزود: در کنار این موضوع بسته شدن مکرر حساب‌های شهرداری با احکام قضایی از سوی پیمانکاران از دیگر مشکلات اساسی است که باعث ایجاد وقفه در کار شهرداری برای انجام خدمت به شهروندان شده است.

پاپی اظهار کرد: از شورای تامین شهرستان و مسئولان قضایی درخواست داریم که جلوی این احکام به طور موقت گرفته شود تا روند خدمت‌رسانی شهرداری در حوزه‌های مختلف به شهروندان دچار اختلال نشود.

وی ادامه داد: ما با هماهنگی مسئولان ارشد شهرستان و شورای اسلامی شهر به دنبال کاهش و رفع این بدهی‌ها هستیم و در این زمینه نیز پیگیری‌های زیادی صورت گرفته که تا حصول به نتیجه ادامه خواهد داشت.

شهردار اندیمشک افزود: خوشبختانه اکنون تعامل مناسبی با اعضای شورای اسلامی شهر وجود دارد و تلاش داریم که با استفاده از نظرات و مشورت با آنان در کنار وحدت و همدلی با سایر مسئولان شهرستان مسائل و مشکلات موجود را مرتفع کنیم.

پاپی در پایان اضافه کرد: میبایست ارائه خدمات خود را به شهروندان بر اساس امکانات موجود شتاب بخشیم که همراهی و همدلی شهروندان نیز در سرعت بخشیدن به این امر بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930928000131#sthash.CEbntSKp.dpuf

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.