انتصاب در مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان

عصر جنوب: طی مراسمی صبح امروز دکتر یوسفی به عنوان معاون درمان تامین اجتماعی، دکتر صمیمی رییس اسناد پزشکی استان و دکتر ولی منش به عنوان رییس بیمارستان امیرالمومنین معارفه شدند. این مراسم با حضور دکتر پناهی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در سالن جلسات اسناد پزشکی برگزار گردید.

دکتر داریوش پناهی زاده با اشاره به تغییر و تحول ها در سازمانها گفت: لازمه ی تداوم و پویایی سازمانها همین تغییر و تحول هاست و از همین طریق سازمانها به اهداف بلند خود خواهند رسید.

وی ادامه داد: عدم ثبات مدیریتی را نوعی آفت برای هر نهاد یا سازمان برشمرد و بیان کرد: عدم تغییر نیز نوعی تهدید برای سازمان به شمار آید و آن سازمان یا نهاد را به روزمرگی مبتلا خواهد کرد.

وی گفت: رسالت کاری ما باید بر پایه ی افزایش خدمات کمی و کیفی به بیمه شدگان باشد. چرا که چه در بخش درمان مستقیم و چه در بخش درمان غیر مستقیم بالغ بر ششصد میلیارد تومان هزینه را فراهم می کنیم که با افزایش تعرفه ها در نیمه ی دوم سال جاری این مبلغ به هفتصد میلیارد تومن خواهد رسید ، بود جه ای که در استان از طرف سازمان تامین اجتماعی هزینه ی درمان استان می شود.

وی افزود: نزدیک به دو سوم این مبلغ به درمان غیر مستقیم اختصاص داده شده که دفتر اسناد پزشکی. با دو هزار موسسه ی طرف قرداد یکی از این سازمان ها می باشد.

وی در خصوص انتخاب مدیران گفت: سعی براین است که افراد باتجربه ای را انتخاب به طوری که مجموعه دچار لغزش یا خسران نگرددو مجموعه اهداف خود را در راستای صیانت از منابع سازمان و تعامل با موسسات طرف قرارداد همراه با نظارت دقیقتر و بهتر به پیش ببرد.

دکتر پناهی زاده در ادامه افزود: نزدیک به دو سوم خدمات تامین اجتماعی در بخش درمان غیر مستقیم هزینه می گردد. بدین معنی که خدمات تامین اجتماعی فقط در مراکز ملکی صورت نمی گیرد. در درمان مستقیم در سنواات گذشته سعی بر این شد که عقب افتادگی های سنوات گذشته را رفع و جبران کنیم به طوری که بیشترین تعداد مراکز درمانی در سطح کشور بعد از تهران را دارا هستیم و سه بیمارستان نیز در حال احداث می باشد که بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی آبادان، بیمارستان امیرکبیر و بیمارستان دزفول از جمله این بیمارستانها می باشند. علاوه بر این مراکز درمانی ICU، CCU بیمارستان امیرالمومنین در هفته جاری مقرر شد افتتاح گردد. وی از افتتاح درمانگاه پایانه ی بندر امام نیز خبر داد و گفت که ۲۶ همین ماه آماده ی افتتاح می باشد.

دکتر پناهی زاده خاطرنشان کرد: در سال جاری شاهد تحول عظیمی در نظام سلامت بودیم و سازمان تامین اجتماعی با تمام توان در راستای این طرح گام نهاده و بیش از پنجاه درصد از هزینه های طرح تحول سلامت در بخش بیمه ای را این سازمان تقبل و پرداخت کرده است.

وی از طرح جایگیزینی دفترچه ها با کارت سلامت هوشمند که در برنامه ی کاری این سازمان قرار گرفته خبر داد.
وی در پایان مراسم اظهار کرد: بحث مدیریتی یک بحث تیمی می باشد که اگر فردی در این تیم کم کاری کند یا تلاش نه چندانی داشته باشد رسیدن این کشتی از دریای پر طلاطم به ساحل آرام واقعا کاری طاقت فرسا و سنگین خواهد بود.
در این مراسم آقایان دکتر ولی منش به عنوان رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع)، دکتر یوسفی به عنوان معاون درمان تامین اجتماعی خوزستان و دکتر صمیمی به عنوان ریس اسناد پزشکی استان منصوب شدند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.