لیگ دسته یک فوتبال/ استقلال و فولاد صدرنشینان مقتدر، نفت در خواب زمستانی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: از هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردا تیم‌های اهوازی برای تداوم صدرنشینی به مصاف حریفان خود خواهند رفت و نفت آبادان برای رسیدن به صدر جدول تلاش خواهد کرد.

هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و نمایندگان خوزستان در اهواز، کرمان و کرمانشاه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در همین چارچوب فردا از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه تیم صدرنشین استقلال اهواز که در این فصل فرا‌تر از انتظار‌ها ظاهر شده است، رو در روی آلومینیوم هرمزگان صف‌آرایی خواهد کرد.

آبی‌پوشان اهوازی در این هفته با قرعه مناسبی روبه‌رو شده‌اند و در اندیشه بیشتر کردن فاصله خود با مدعیان هستند تا دیگر هیچ حرف و حدیثی در صدر جدول باقی نماند.

تیم بندر عباسی که در میانه‌های جدول جای خوش کرده است فردا کار سختی را در اهواز در پیش‌روی دارد و برای امتیاز گرفتن از استقلال باید به گونه‌ای متفاوت‌تر از آنچه تا کنون بوده است وارد میدان شود که به نظر کمی دور از دسترس می‌رسد.

استقلال اهواز با این برد می‌تواند به تنهایی و با خیالی آسوده‌تر به صدرنشینی خود تکیه کنند و نیم فصل را با آقایی تمام به پایان ببرد.

آبی اهواز نشان داده که امید اصلی این گروه برای صعود به صدر جدول است و با دیدار فردا و برد احتمالی این تیم صحه‌ای بر این باور خواهد نهاد.

دیگر تیم شهر اهواز فولاد نوین است که کار سختی را فردا در کرمان در پیش روی دارد و باید رودرروی شاگردان اکبر میثاقیان قرار گیرد.

این تیم که سایه به سایه همشهری خود در گروه اول در حرکت است، اقتدار فوتبال خوزستان را تاکنون به خوبی به سایر رقیبان نشان داده‌اند و امید فراوانی دارد که با امتیاز از میدان سخت کرمان خارج شود و دست پر به اهواز بازگردد.

فولاد در صورتی که بتواند با امتیاز از کرمان برگردد، ضمن اینکه امیدهای مس را برای صعود تا حدود زیادی نقش بر آب خواهد کرد، خود را همچنان در کورس قهرمانی و صدرنشینی نگاه خواهد داشت و وضعیت ایده‌آل این تیم ادامه‌دار خواهد بود.

قرمزپوشان اهوازی هم‌اکنون با ۱۵ امتیاز و هم امتیاز با تیم نساجی مازندران و به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار گرفته و در تعقیب استقلال ۱۷ امتیازی به‌سر می‌برد.

اما صنعت نفت، نماینده پرفراز و نشیب آبادان که تاکنون فرصت‌های زیادی را برای صدرنشینی از دست داده است، در حالی فردا به کرمانشاه سفر می‌کند تا رو در روی راهیان قرار گیرد، که اگر در این دیدار بدون امتیاز از میدان خارج شود، کار این تیم به مراتب برای رسیدن به صدر جدول سخت‌تر خواهد شد.

آبادانی‌ها، ۶ امتیاز با صدرنشین فاصله دارند، در این هفته کار نه چندان سختی را در پیش دارند و دست بر قضا سایر رقبای این تیم همگی در این هفته میزبان هستند، و مطمئنا از غفلت نفتی‌ها بیشترین استفاده را خواهند کرد و این تیم در صورت شکست دست بالا یک سقوط چهار پله‌ای را تجربه خواهد کرد و این موضوع اوضاع این باشگاه را بسیار بد خواهد کرد.

زردپوشان که در این فصل در خارج از خانه موفق نبودند، در هفته گذشته نیز ناکامی‌های بیرون از خانه را به داخل خانه کشانده و در مقابل داماش به تساوی رسیدند و یک فرصت مسلم صعود به رده‌های بالا‌تر را از دست دادند.

از قرار معلوم از دست دادن امتیازات برای نماینده آبادان عادی بوده و این تیم هنوز به خود نیامده که در چه آوردگاهی حضور دارد و تیم‌های دیگر هر مسابقه خود را یک فینال می‌پندارند اما نفت آبادان همچنان در خیال از دست دادن امتیازات توسط سایر رقبا به سر می‌برد.

وقت آن است که آبادانی‌ها از خواب غفلت بیدار شوند و کمی نیز به فکر نتیجه‌گرایی باشند چرا که تیمی که برای صعود بسته شده، نباید در غفلت مدعیان بخوابد و این موضوع سال‌هاست به نماینده آبادان صدمات جبران ناپذیری وارد کرده است.

نفت آبادان هم‌اکنون با ۱۵ امتیاز و هم امتیاز با تیم پاس همدان و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم همدانی در رده سوم جدول قرار دارد، و باید در این هفته فاصله ۶ امتیازی خود را با صدر جدول کمتر کند.

به گزارش خبرگزاری فارس در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردا استقلال اهواز در ورزشگاه تختی این شهر میزبان آلومینیوم هرمزگان است، فولاد در کرمان به مصاف مس می‌رود و صنعت نفت آبادان در کرمانشاه میهمان تیم راهیان این شهر خواهد بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.