خدمت رسانی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس سپاه در مرزهای خوزستان به زائرین حسینی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از استقرار ۱۵۰دستگاه اتوبوس از سوی این نهاد برای کمک به عملیات بازگشت زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه در ۱۶کیلومتری غرب خرمشهر و مرز چذابه در ۱۲۰کیلومتری شمال غرب اهواز خبر داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن شاهوارپور اظهار کرد: این تعداد اتوبوس برای انتقال زایران از دو گذرگاه مرزی چذابه و شلمچه به شهرهای بستان ، سوسنگرد ، اهواز و خرمشهر به کار گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در زمینه خدمات رسانی همه جانبه و تامین امنیت زایران تعامل و هماهنگی شایسته ای با عوامل اجرایی داشته است عنوان کرد: در این مرحله که عملیات بازگشت زایران را در پیش داریم همه تدابیر لازم برای انتقال زایران به مناطق مورد نظر اندیشیده شده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در ادامه گفت: تلاش ما این است که زائران بدون معطلی و مشکل خاصی و با تامین همه امکانات پشتیبانی و تجهیزاتی از مرزهای چذابه و شلمچه به مناطق همجوار انتقال و سپس به شهرهای خود مراجعت کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار شاهوارپور با اشاره به هماهنگی بسیار مطلوب همه عوامل اجرایی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی تصریح کرد: عملیات گسترده ، منظم و منسجم خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی تنها با روحیه جهادی و تفکر بسیجی امکان پذیر بود و امید در سایر عرصه ها نیز بتوانیم با همین روحیه به ملت ایران خدمت رسانی کنیم.

گام نخست عملیات بازگشت زائران اربعین حسینی از مرزهای چذابه و شلمچه از روز شنبه شروع شده و از فردا روند بازگشت شتاب خواهد گرفت.

از اول تا ۲۰ آذرماه حدود ۶۰۰ هزار زایر اربعین حسینی از دو گذرگاه مرزی چذابه و شلمچه به شهرهای مقدس عراق مشرف شدند.

عملیات خدمات رسانی برای زائران بازگشتی از کربلای معلا تا پنج روز پس از اربعین ادامه می یابد.

تعداد زایران اربعین حسینی که از دو مرز چذابه و شلمچه به کربلا مشرف شده اند در مقایسه با اربعین پارسال بیش از دو برابر افزایش نشان می دهد.

حذف روادید از سوی طرق عراقی نقش مهمی در افزایش تعداد زایران اربعین حسینی داشت.

داشت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.