علی طرفی پاسخ باشگاه استقلال تهران را داد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نایب‌رییس اول هیات فوتبال خوزستان درخصوص نامه باشگاه استقلال تهران به کفاشیان مبنی بر تامین امنیت تردد بازیکنان این تیم در اهواز، گفت: ما مسوول تامین امنیت تردد تیم‌ها نیستیم.

 

علی طرفی گفت: ما مسوول تامین امنیت تردد تیم‌ها نیستیم. فدراسیون از تیم‌ها پول ورودی می‌گیرد و آن موقع چه چیزی نصیب هیات فوتبال می‌شود که بخواهد برای تامین امنیت و تردد تیم‌ها با نیروی انتظامی قرارداد ببندد. ما برای انجام این کار باید با نیروی انتظامی قرارداد ببندیم و هزینه پرداخت کنیم.

وی افزود: مردم خوزستان نیز به این صورت نیستند که باشگاه استقلال تهران درباره آن‌ها این‌گونه گفته است. فکر می‌کنم سال گذشته بود که در یک بازی، اتفاقی برای این تیم در این‌جا پیش آمد، آن وقت آقایان اکنون این موضوع را مطرح می‌کنند. من با آقای ماجدی هم صحبت کردم و گفتم که شما در چند دیدار اخیر که مشکلی نداشتید و به نظرم در تمام جاهای کشور برای تیم‌های بزرگ مشکلات کوچکی پیش می‌آید و نباید این موضوع را این قدر بزرگ کنند.

نایب‌رییس اول هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد: به هر حال هیات فوتبال استان وظیفه‌ای در خصوص تامین امنیت تردد تیم‌ها در این‌جا  ندارد و وظیفه ما تامین امنیت تیم‌ها در خود ورزشگاه است و در آن‌جا امنیت را کاملا تامین می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد که ما برای تیم‌های پرسپولیس و استقلال، اسکورت بگذاریم، مگر سایر تیم‌ها چه فرقی با این دو تیم دارند؟ مگر تیم‌های فولادخوزستان، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان هم که به استان‌های دیگر می‌روند، اسکورت می‌شوند؟ آیا هیات فوتبال تهران هم زمانی که تیم‌های ما به آن‌جا می‌روند، چنین کاری را برای آن‌ها انجام می‌دهد؟ پس آن‌ها ابتدا برادری‌شان را ثابت کنند و بعد ادعای ارث و میراث از هیات فوتبال خوزستان داشته باشند.

طرفی ادامه داد: البته هنوز در این خصوص نامه‌ای از فدراسیون به دست ما نرسیده است ولی باتوجه به این‌که این موضوع را شنیده‌ایم، باشگاه استقلال خوزستان و هیات فوتبال استان در حال هماهنگی با نیروی‌انتظامی هستند تا اسکورت تیم استقلال تهران برای این دیدار انجام شود. به هر حال هدف‌ ما خوزستان است و باید بگویم من طبق آن‌چه تاکنون از هواداران خوزستانی دیده‌ام، به نظرم آن‌ها بهترین تماشاگران ایران هستند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.