اسکوچیچ: مقابل پرسپولیس تسلیم نمی‌شویم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید مقابل پرسپولیس حاضر به تسلیم شدن نیستیم و انگیزه‌های خودمان را داریم.

دراگان اسکوچیچ درباره وضعیت تیمش پیش از مصاف با پرسپولیس، اظهارکرد: در حال حاضر وضعیت بازیکنان‌مان تغییر محسوسی نکرده است و فقط می‌دانیم باید برای بازی با پرسپولیس آمادگی کاملی داشته باشیم. ضمن احترام به پرسپولیس، باید بگویم با این هدف به تهران می‌رویم که حاضر به تسلیم شدن نیستیم.

 

برای بازی با پرسپولیس انگیزه‌ داریم

وی درباره این‌که به نظر می‌رسد در این بازی پرسپولیس باتوجه به کنار رفتن از جام‌حذفی و شکست دور رفت مقابل فولاد برای جبران پا به میدان می‌گذارد، عنوان کرد: طبیعی است که هر تیمی انگیزه‌های مخصوص خودش را دارد و غیرطبیعی است که اگر تیمی برای هر بازی انگیزه نداشته باشد و ما هم انگیزه‌های خودمان را داریم و همیشه برای بازی‌های‌مان برنامه خاصی در نظر داریم.

 

وضعیت پرسپولیس را تفسیر نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌تان از تیم پرسپولیس چیست؟ گفت: اگر اجازه بدهید من وضعیت پرسپولیس را تفسیر نکنم. به هر حال ما مشکلات مخصوص به خودمان را داریم و شاید لازم نباشد که راجع به تیم‌های دیگر صحبت کنم و ارزیابی خاصی از این تیم ندارم.

 

محرومیت تماشاگران پرسپولیس برای ما یک امتیاز منفی است

وی درباره محرومیت تماشاگران از این دیدار، عنوان‌کرد: برای خود من شخصا محرومیت تماشاگران یک امتیاز منفی محسوب می‌شود، چرا که فوتبال صرفا به خاطر جمع‌کردن هواداران انجام می‌شود. به هر حال تماشاگران چه هوادار شما و چه علیه تیم شما باشند، همیشه به تیم مقابل انگیزه می‌دهند و من شخصا از عدم حضور آن‌ها در این بازی احساس ناراحتی می‌کنم. از این‌که هواداری در استادیوم نیست، غمگین هستم.

 

من در فولاد با شرایط غیرطبیعی‌ای مواجه شده‌ام

اسکوچیچ در پایان درباره عدم حضور سروش رفیعی، شهاب کرمی و احمد عبدالله‌زاده در این دیدار، گفت: به هر حال این شرایط غیرطبیعی‌ای است که من با آن مواجه شده‌ام و هفت بازیکنم را در اختیار ندارم و وقتی در طی لیگ هفت بازیکن را از دست بدهید، به تبع دچار مشکلاتی خواهید شد و خود به خود این موضوع رسمیت لیگ را زیر سوال می‌برد.

به گزارش ایسنا‎، شاگردان اسکوچیچ در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، از ساعت ۱۴:۱۵ روز پنجشنبه (۲۰ آذرماه) در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌روند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.