تا پایان امسال ۲۰۰ سازمان مردم نهاد در زمینه محیط زیست خوزستان تشکیل می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: تا پایان امسال ۲۰۰ سازمان مردم نهاد در زمینه حفاظت محیط زیست در استان خوزستان ایجاد می شود.

مهرداد مخمل زاده در نشست اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان با سازمان های مردم نهاد و اصحاب رسانه در محل این اداره اظهار داشت: سال گذشته درخوزستان در مقایسه با استان های دیگر تعداد کمتری سازمان مردم نهاد شکل گرفت به همین دلیل تصمیم پرفتیم تعداد سازمان های مردم نهاد در استان را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید به ازای هر ۱۰ هزار نفر یک سازمان مردم نهاد در استان وجود داشته باشد گفت : از ابتدای سال تا کنون بیش از ۸۰ سازمان مردم نهاد در این استان تشکیل شده است.

مخمل زاده تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کرد که مردم در کنار سازمان محیط زیست برای حفاظت هر چه بیشتر محیط اطراف خود وارد عمل شوند.

در ادامه مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان افزود: برای جلب هر چه بیشتر مشارکت مردم در امرحفاظت محیط زیست در هر شهرستان تشکل های مردم نهادی در زمینه محیط زیست وجود دارد که برای حفاظت از محیط زیست آن شهرستان فعالیت می کنند.

‘ احمد رضا لاهیجان زاده ‘ در ادامه گفت: این اداره کل با آموزش دانش آموزان به منظور حفاظت از محیط زیست یارانی را تربیت می کند تا در ترویج حفاظت محیط زیست فعالیت داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر ۳۸ هزار و ۳۷۰ دانش آموز محیط یار در استان وجود دارد که تا پایان امسال به یکصد هزار نفر خواهند رسید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.