امضای تفاهم نامه سه جانبه با هدف حمایت شرکت های دانش بنیان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین شرکت ملی حفاری ایران، پارک علم و فناوری و انجمن سازندگان نفت و گاز خوزستان امروز، ۱۷ آذرماه در حاشیه نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات نفت خوزستان با حضور مدیران این ارگان ها به امضا رسید.

این تفاهم نامه با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی به امضا رسیده است.

این تفاهم نامه با توجه به ضرورت ارتقا سطح فن آوری در بخش حفاری نفت و گاز، تحقق چشم انداز و دست یابی به شاخص های رشد صنعتی و اهداف کلان کشور و استان خوزستان در این بخش ها، انجام پژوهش های هدفمند توسعه ای و کاربردی، کمک به ارتقای سطح علمی شرکت های استان در راستای بومی سازی تجهیزات صنعت حفاری و ایجاد و گسترش همفکری و همکاری های علمی – پژوهشی و مشاوره ای منعقد شده است.

شناسایی شرکت های توانمند و دارای پتانسیل علمی در استان،. شناسایی ظرفیت ها و مزایای رقابتی استان مرتبط با صنعت حفاری، ارایه راهکارها و زمینه های همکاری در خصوص حمایت از شرکت های دانش بنیان و شرکت های عضو انجمن، زمینه سازی جهت تبدیل آنها به شرکت های دانش بنیان و برنامه ریزی و زمینه سازی جهت توسعه محصولات دانش بنیان در استان از اهداف و محورهای همکاری این تفاهم نامه است.

مدت اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت دو سال خواهد بود که با توافق هر یک از طرفین قابل تمدید است.

به گزارش خبرنگار ایسنا نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت از ۱۵ آذرماه امسال در اهواز با حضور ۲۲۰ شرکت و سازنده داخلی آغاز به کار کرده و تا فردا، ۱۸ آذرماه ادامه دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.