پتروشیمی دربی خوزستان را برد/ صنایع باز هم شکست خورد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته هفتم رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال کشور تیم پتروشیمی بندر امام پیروز شهرآورد خوزستان شد و صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز از پمینای اصفهان شکست خورد.
تیم پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان عصر امروز در سالن اندیشه شهرک بعثت برگزارکننده شهرآورد بسکتبال خوزستان بودند.

در این دیدار که به قضاوت شهرام پرنیاک به عنوان سرداور، محسن روشن‌ضمیر به عنوان داور نخست و هادی سالم به عنوان داور دوم برگزار شد، محمدرضا اکبری، بهنام یخچالی، امیر امینی، حامد آفاق و میثم میرزایی پنج بازیکن آغازکننده تیم پتروشیمی بندر امام بودند.

در آن سوی میدان نیز عماد سلمانی، مجید قاسمی، یونس لاله‌زاده، اصغر کاردوست و محمدعلی قدرتی پنج بازیکنی بودند که هماد سامری به عنوان آغازگر دیدار به زمین مسابقه فرستاد.

بندر امامی‌ها که در غیاب ستاره تیم خود صمد نیکخواه بهرامی پا به میدان گذاشته بودند همان کوارتر نخست نشان دادند که با تلاش بیشتر می‌توانند جای خالی این بازیکن را پر کنند.

کوارتر نخست این دیدار با نتیجه ۲۲ بر ۱۱ به سود شاگردان مهران حاتمی به پایان رسید تا هماد سامری بداند کار بسیار سختی در مقابل بندر امامی‌ها دارد.

در کوارتر دوم نیز نتیجه ۱۸ بر ۱۱ به سود تیم پتروشیمی بندر امام رقم خورد تا بندر امامی‌ها نیمه نخست را ۴۰ بر ۲۲ به سود خود به پایان ببرند.

در کوارتر سوم نیز هرچند نتیجه ۱۹ بر ۱۴ به سود تیم پالایش نفت آبادان رقم خورد اما در مجموع این بندر امامی‌ها بودند که ۵۴ بر ۴۱ نتیجه بازی را در دست داشتند.

در کوارتر چهارم و پایانی این مسابقه نیز بندر امامی‌ها نفت آبادان را ۲۱ بر ۸ شکست دادند تا در مجموع با نتیجه ۷۵ بر ۴۹ پیروز شهرآورد بسکتبال خوزستان باشند.

تیم پتروشیمی بندر امام با کسب این پیروزی ششمین برد پیاپی خود در این دوره از رقابت‌ها رقم زد، بندر امامی‌ها با ۱۲ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تیم مهرام تهران در جایگاه دوم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارند.

در این دیدار محمدرضا اکبری با ۱۵ امتیاز و کارآمدی ۱۸، تأثیرگذارترین بازیکن این میدان لقب گرفت.

تیم بحران‌زده و قعرنشین صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز در این هفته در سالن بعثت پذیرای تیم پمینای اصفهان بود.

در این دیدار تیم تمام بومی صنایع ماهشهر نتوانست مقابل شاگردان محسن صادق‌زاده کاری از پیش ببرد و این مسابقه را ۶۲ بر ۵۱ به حریف اصفهانی خود واگذار کرد.

با این شکست ششمین باخت پیاپی ماهشهری‌ها در این دوره از مسابقات رقم خورد و صنایع پتروشیمی ماهشهر همچنان در قعر جدول رده‌بندی این مسابقات باقی ماند.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.