نبض بسکتبال کشور در ماهشهر می‌تپد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته هفتم لیگ ملی بسکتبال کشور، تیم‌های پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان شهرآورد خوزستان را برگزار خواهند کرد و صنایع نیز همزمان میزبان پمینای اصفهان خواهد بود.

هفته هفتم لیگ ملی بسکتبال کشور فردا در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و در خوزستان نبض بسکتبال در ماهشهر می‌تپد.

در همین چارچوب روز دوشنبه و از ساعت ۱۶ در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر، تیم‌های پتروشیمی و پالایش نفت آبادان به مصاف هم خواهند رفت.

تیم پتروشیمی که تاکنون تمام حریفان خود را با اختلاف امتیاز بالا از پیش روی برداشته، مقابل نفتی به میدان خواهد رفت که یکی از کاندیدای حضور در رتبه‌های پنچ‌گانه نخست کشور است.

این تیم که سایه به سایه مهرام در حرکت است، منتظر لغزش صدرنشین برای رسیدن به صدر جدول است و این مهم به احتمال فراوان تا رویارویی این دو تیم با یکدیگر به طول خواهد انجامید چرا که هر دو تیم اهل باج دادن نیستند و باخت آنان در لیگ بر‌تر تقریبا می‌توان گفت دور از انتظار است.

نفتی‌های کم تجربه نیز که هفته گذشته با وجود بازی خوب خود در آبادان با اختلاف ۲۱ امتیازی مغلوب مهرام شدند، به خوبی می‌دانند که ضمن ارائه یک بازی خوب در مقابل مدعیان اصلی این جام، باید تمرکز خود را برای پیشی گرفتن از تیم‌های جوان ثامن مشهد، فولاد قزوین و شهرداری گرگان قرار دهند.

آبادانی‌ها باید که به لحاظ روانی بیشتر روی بازیکنان خود کار کنند چرا که اغلب، عدم نتیجه‌گیری این تیم بر اساس مسائل روانی و احساسی صورت گرفته، اما نباید کتمان کرد که به لحاظ فنی، این تیم یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر بسکتبال کشور است.

اما تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر که در قعر جدول رده‌بندی مسابقات جای خوش کرده، و شرایطی به مراتب سخت‌تر و بد‌تر از دو تیم هم استانی خود دارد، این هفته موقعیت خوبی برای بهبود بخشیدن به وضعیت خود را داراست.

صنایع در این هفته به طور همزمان در ماهشهر باید به مصاف پمینا برود و این تیم فرصت جبران مافات را در این بازی به خوبی داراست و می‌تواند با غلبه بر تیم اصفهانی شرایط امتیازی و روحی خود را در مسابقات بهبود ببخشد.

در هفته هفتم لیگ ملی بسکتبال کشور، تیم‌های پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان در سالن اندیشه شهرکت بعثت ماهشهر از ساعت ۱۶ به مصاف هم خواهند رفت تا دربی بسکتبالی خوزستان را برگزار کنند، و صنایع  پتروشیمی نیز در دیدار همزمان در سالن بعثت ماهشهر به مصاف پمینا خواهد رفت.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.