اگر پاسخ اینجانب بچه گانه بود به پاسخ جنابعالی چه نامی باید اطلاق کرد؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: 

به گزارش عصر جنوب به نقل از شوشان؛ کیخسرو چنگلوایی مدیرکل جهادکشاورزی خوزستان بار دیگر به اظهارات سیدشکرخداموسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در خصوص مدیریت بخش کشاورزی خوزستان واکنش نشان داد. متن پاسخ مدیرکل جهادکشاورزی خوزستان در پی می آید:
۱) در خصوص عبارت دور از نزاکت چون عبارت دور از شانی است اظهار نظر نمی کنم و قضاوت با افکار عمومی است. ضمنا آیا بیان صفات سلبی از طرف شخصی، به معنای وجوب آن صفات برای طرف مقابل است.

۲) پاسخ اینجانب صرفا به شخص جنابعالی بوده، بنابراین آن را نباید به طیف، گروه یا جناح خاصی تعمیم داد و درصدد بهره برداری برآمد.

۳)اگر پاسخ اینجانب بچه گانه بود به پاسخ جنابعالی چه نامی باید اطلاق کرد؟

۴)در حال حاضر دولت در بین تمام استانها بیشتر خدمت را به بخش کشاورزی استان خوزستان می نماید و بزرگترین طرح تاریخ کشاورزی کشور در این استان در حال اجرا است. در این راستا همه ما مرهون صیانت مقام معظم رهبری و قدردان توجه ویژه ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی بوده و از همه پیگیری های مستمر و حساسیت خاص جناب آقای مهندس حجتی وزیر محترم جهاد کشاورزی و حمایت همه جانبه و بی بدیل جناب آقای دکتر مقتدایی استاندار محترم کمال تشکر را داریم. در این سفر اخیر وزیر محترم، حضرت آیت اله موسوی جزایری نماینده محترم ولی فقیه در استان نیز از این طرح ابراز رضایت نمودند.

۵) از پیشنهاد مناظره استقبال نموده و از همین امروز آمادگی مناظره فنی در حوزه بخش کشاورزی با جنابعالی را در شبکه استانی یا در شبکه سراسری دارم.

۶) به دلیل اینکه انجام امور اجرایی و تلاش جهت انجام رسالت سازمانی اولویت کاری بنده است از همه فعالان بخش کشاورزی که بخشی از وقت متعلق به آنان را صرف تهیه پاسخ به جنابعالی نموده ام عذرخواهی می کنم و اعلام می نمایم منبعد پاسخ اینجانب سکوت و آرزوی سلامتی برای جنابعالی است.

چنگلوایی رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.