نمایندگان خوزستان در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال کشور

عصر جنوب: در هفته ششم لیگ ملی بسکتبال کشور، پتروشمی بندر امام در قزوین میهمان فولاد است، صنایع به گرگان می‌رود و نفت آبادان میزبان مهرام صدرنشین خواهد بود.

هفته ششم لیگ ملی بسکتبال کشور در حالی آغاز خواهد شد که پترو با یک بازی کمتر چشم به نتیجه آبادان دوخته تا با توقف احتمالی مهرام به صدر جدول راه پیدا کند.

در این دیدار‌ها تیم‌های خوزستانی در سه شهر آبادان، قزوین و گرگان به مصاف حریفان خود خواهند رفت که در این بین، نفت آبادان باید مصاف سختی را با صدرنشین فعلی مسابقات برگزار کند.

در همین چارچوب تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از ساعت ۱۶ عصر پنجشنبه در سالن ۱۷ شهریور آبادان از مهرام پذیرایی خواهد کرد.

آبادانی‌ها که با قرعه بدی روبه‌رو شده‌اند، پس از دیدار با تیم داشنگاه آزاد در هفته پنجم، فردا مهرام را در پیش روی دارند و روز دوشنبه هفته آینده نیز باید به ماهشهر بروند و در مقابل تیم شکست ناپذیر «پترو» قرار گیرند و بدین ترتیب این تیم تازه وارد به لیگ بر‌تر، سه مسابقه با سه تیم اول ایران را به صورت متمادی برگزار خواهد کرد.

اما در گرگان، صنایع پتروشیمی ماهشهر که نتایج ضعیفی را تاکنون کسب کرده، این هفته نیز از بخت بد باید خارج از خانه با تیم منسجم شهرداری مصاف کند.

ماهشهری‌ها که هفته‌هاست در انتهای جدول جای خوش کرده‌اند، برای بازگشت به شرایط مطلوب باید این دیدار را با برد پشت سر بگذارند، در غیر این صورت خود را در دور دوم مسابقات نخواهند دید.

و در قزوین، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها به میهمانی فولاد هفت الماس قزوین می‌رود.

پتروشیمی بندر امام، که پس از استراحت در هفته اول مسابقات، تمامی حریفان خود را با اختلاف امتیاز بالا از پیش روی برداشت، فردا به زمین سفت تری برخورد خواهد کرد چرا که قزوینی‌ها به سادگی در خانه به تیمی باج نخواهند داد.

چشمان پترو در روز پنجشنبه به دستان آسمان خراش‌های نفت آبادان دوخته شده تا با پیروزی نفت آبادان بر مهرام، خود را در صدر جدول رده‌بندی مسابقات مشاهده کنند.

در کل هفته سختی برای نمایندگان خوزستان پیش‌بینی می‌شود و باید منتظر ماند و مشاهده کرد که چه نتایجی در پایان روز پنجشنبه برای نمایندگان استان خوزستان رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام، صنایع پتروشیمی ماهشهر و نفت آبادان، فردا به طور همزمان از ساعت ۱۶ به ترتیب در گرگان با شهرداری، در قزوین با فولاد هفت الماس و در آبادان با مهرام تهران مصاف خواهند کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.