پس از سال‌ها درد و رنج؛ رزمنده و جانباز خوزستانی به همرزمان شهیدش پیوست

عصر جنوب: حاج اصغر محمدیان، جانباز و آزاده دفاع مقدس پس از سال‌ها درد و رنج به همرزمان و یاران شهیدش پیوست.

اصغر محمدیان جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جراحت‌های جنگ روز گذشته به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

این رزمنده و جانباز دفاع مقدس در حالی روزگذشته به سوی همرزمان شهیدش پرواز کرد که در سن ۵۴ سالگی بر اثر سرطان معده درگذشت.

حاج اصغر محمدیان ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۵۹ در منطقه سومار به دست دژخیمان بعثی اسیر شد و مدت ۱۰ سال را در اردوگاه‌های دشمن بعثی با شرایط نامناسب به سر برد.

پیکر این رزمنده سلحشور دفاع مقدس یکشنبه دوم آذرماه ساعت ۲ بعدازظهر در شهرستان رامهرمز تشییع و در زادگاهش روستای مربچه از توابع این شهرستان  خاک سپاری می‌شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • با سلام اینجانب رضا محمدیان فرزند شهید حاج اصغر محمدیان درد و دلی دارم با آقای خودم حضرت آیت الله خامنه ای است آقای من چرا به آزادگان رسیدگی نمیشود چرا باید حاج اصغری که خادم امام حسین است برای کمبود امکانات پزشکی و دارویی به شهادت برسد چرا به جانبازان هفتاد درصد احترام گذاشته نمیشه چرا مردم شریف ما فکر میکنند که جانبازان و آزادگان همه چیز را خوردند و بردند چرا فکر میکنند فرزندان حاج اصغر اشتغال به کاری دارند چرا کسی یک روز نیامد بگه درد و دلی دارید یا نه جرا اون روز هایی که در بیمارستان بودیم کسی نیامد آقای من رهبرمن درخواستی دارم از شما به فکر آزادگان و جانبازان باشید به فکر خانواده های این بزرگ گواران باشید آقای من چهار سال است ازدواج کرده ام اما بیکارم در این چهار سال با پدر شهیدم به تمامی ارگان ها برای اشتغال رفتیم اما کسی به حرف ما گوش نمی داد وقتی پدرم می گفت من آزاده ام جانبازم پسرم بیکار است به ما می گفتند برای خدا رفته اید منت نگذارید چرا رهبر من آقای من چون پارتی نداشتم باید بیکار باشم جرا کسی به درد و دل ما فرزندان آزاده جانباز گوش نمی دهد به نام پدر شهیدم حاج اصغر محمدیان