سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: نباید مغرور شویم

عصر جنوب: سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: تیم ما به خودباوری رسیده و نباید این امر به غرور کاذب تبدیل شود.
هماد سامری از عزیمت این تیم به تهران برای رویارویی با تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: تیم دانشگاه آزاد یک تیم خوب و پر مهره و دارای کارنامه در سطح اول بسکتبال کشور است که حریف چهارم ما در این لیگ خواهد بود.

وی افزود: این تیم دارای بازیکنان ملی‌پوش و کادر فنی با دانش است و در سطح بالایی بسکتبال بازی می‌کند و همیشه جزو سه تیم بر‌تر کشور بوده است.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عنوان کرد: البته ما نیز حریف دست و پا بسته‌ای برای دانشگاه آزاد نخواهیم بود و برای کسب امتیاز به تهران می‌رویم.

سامری تصریح کرد: باخت اخیر این تیم نباید ما را فریب دهد چرا که هر مسابقه شرایط خاص خود را داراست و نباید فراموش کرد که تیم ما به خود باوری رسیده و نباید این امر به غرور کاذب تبدیل شود.

وی گفت: برای برد مقابل تیم دانشگاه آزاد باید هر چه را که اندوخته داریم به میدان برده تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان استراحت این تیم در هفته چهارم این رقابت‌ها را مفید خواند و تصریح کرد: استراحت روز پنجشنبه به ما این فرصت را داد تا ضمن بازیابی بازیکنان آنان را در شرایط سه مسابقه آینده قرار دهیم و بر روی نقاط ضعف خود کار کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در چارچوب هفته پنجم لیگ ملی بسکتبال کشور، عصر فردا در سالن دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف تیم بسکتبال دانشگاه آزاد خواهد رفت.

این تیم هم‌اکنون با سه بازی انجام شده و کسب پنج امتیاز و با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها، در رده پنجم این رقابت‌ها جای دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.