وضعیت بانوان فوتسالیست خوزستان در لیگ برتر کشور

عصر جنوب: نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان گفت: تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری اهواز با ۲۱ امتیاز صدرنشین و نفت و پالایش آبادان با ۱۱ امتیاز در رده پنجم لیگ برتر کشور قرار دارند.

مینا بارانی اظهار داشت: تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز با ۲۱ امتیاز صدرنشین لیگ برتر کشور و تیم نفت و پالایش آبادان با ۱۱ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتسال بانوان کشور قرار دارند.

وی با بیان اینکه خوزستان سومین فصل است که قهرمانی کشور در لیگ برتر فوتسال بانوان را از آن خود می‌کند، افزود: تاکنون که هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان را پشت سر گذاشته‌ایم، تیم ملی حفاری اهواز صدرنشین و نفت و پالایش آبادان رده پنج جدول لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را از آن خود کرده‌اند.

نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان تصریح کرد: در مسابقات بعدی لیگ برتر فوتسال کشور تیم ملی‌حفاری اهواز به مصاف انصار ولایت تبریز به میزبانی اهواز می‌رود؛ همچنین همان روز در قزوین تیم نفت و پالایش آبادان به مصاف تیم کاسپین قزوین خواهد رفت.

بارانی عنوان کرد: فروزان سلیمانی و منیژه زیبا سرمربی و سرپرست تیم ملی‌حفاری، جدیدی و رضازاده نیز به ترتیب سرمربی و سرپرست تیم نفت و پالایش آبادان هستند.

وی افزود: خوزستان در لیگ دسته یک کشور نیز تیم‌های کارون اهواز و دانیال ایذه را دارد که مسابقات لیگ دسته یک کشور از اواخر آذرماه سال جاری آغاز می‌شود.

نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان در پایان با اشاره به موقعیت این تیم‌ها گفت: تیم دانیال ایذه سال گذشته در لیگ برتر کشور بوده که به دسته یک سقوط کرد و تیم کارون نیز در سال گذشته دسته یک بوده ولی موفق به کسب مجوز برای لیگ برتر کشور نشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.