توسعه تاسیسات و تجهیزات اولویت‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

عصر جنوب: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: به‌کارگیری پیمانکار توانمند، حفظ، نگهداشت و توسعه تاسیسات و تجهیزات از اولویت‌های این شرکت است.

بیژن عالی‌پور ظهر امروز در نخستین نشست هم‌اندیشی خود با شرکت‌های تابع، با حضور در جمع مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، در جریان آخرین وضعیت تولید و مهمترین چالش‌ها و راهکارهای مرتبط با عملیات و توسعه منابع انسانی قرار گرفت.

در این نشست که دو ساعت به طول انجامید، در گفت‌وگو با مدیرعامل، مدیران و رؤسای واحدهای عملیاتی و ستادی نفت و گاز کارون به بحث و تبادل نظر پرداخت.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون بزرگترین شرکت بهره‌بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است، گفت: به دلیل جایگاه این شرکت در زنجیره تولید، نخستین نشست با این شرکت برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

عالی‌پور، حفظ، نگهداشت و توسعه تاسیسات و تجهیزات، رعایت نظم و انضباط در همه زمینه‌ها، استفاده از مزیت‌های بخش خصوصی داخلی و به‌کارگیری پیمانکاران توانمند و پیشگیری از فسخ قراردادها و عمل به اصول ایمنی، بهداشت و محیط زیست را به عنوان برنامه‌های اولویت‌دار شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نام برد.

وی همچنین با اشاره به ضرورت توجه به مبحث توسعه منابع انسانی، بر اعتماد به نیروهای جوان و فراهم کردن بستر و زمینه ارتباط بین نسلی برای انتقال تجارب نیروهای با سابقه به نسل جوان صنعت نفت، تاکید کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.