هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال؛ خوزستانی‌ها به زمین سفت برخوردند

عصر جنوب: در هفته‌ پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم‌های خوزستانی مصاف سختی را با حریفان خود خواهند داشت.

هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال روز شنبه آغاز خواهد شد و در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که تیم‌های خوزستانی در این آوردگاه اندک اندک به مصاف مدعیان خواهند رفت تا عیار واقعی خود را بسنجند.

در این هفته که کم‌کم لیگ را به روزهای داغ و حساس خود می‌رساند، تیم‌های مدعی به مصاف هم خواهد رفت که خوزستانی‌ها نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود و برای اثبات جایگاه خود کار سختی را در پیش دارند.

در همین چارچوب عصر شنبه در آبادان، صنعت نفت که نشان داده در این فصل در خانه به خوبی از پس حریفان بر‌می‌آبد، به مصاف فولاد یزد خواهد رفت و در صورت پیروزی می‌تواند به ارتقای خود در جدول گروه دو لیگ دسته اول چشم بدوزد.

نفتی‌ها که هفته گذشته در تبریز باز هم یک باخت بچه‌گانه را متحمل شدند، برای جبران مافات به چیزی جز سه امتیاز این دیدار فکر نخواهند کرد.

صنعت نفت آبادان با کسب ۶ امتیاز در جایگاه چهارم گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفته است و روز شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی میزبان فولاد یزد خواهد بود.

اما در اهواز، تیم آبی کهنه کار این شهر یک دیدار سخت را با تیم مس کرمان خواهد داشت، استقلالی‌ها در حالی به مصاف شاگردان اکبر میثاقیان خواهند رفت که از بخت بد، کرمانی‌ها هفته گذشته از خواب غفلت بیدار شده‌اند و پس از سه هفته ناکامی در هفته چهارم اولین برد را کسب کرده و خیز خود را برای صعود به لیگ بر‌تر آغاز کرده‌اند.

میثاقیان که نشان داده دست به هر تیم دسته یکی بزند آن را لیگ برتری خواهد کرد، برای استقلال در این روز حریف سختی خواهد بود و روز پر فراز نشیبی را برای نماینده اهواز در لیگ دسته اول رقم خواهد زد.

دیگر تیم خوزستانی لیگ دسته اول، فولاد نوین است که دست بر قضا با یک باسابقه مصاف خواهد کرد.

فجرسپاسی شیراز حریف این روز فولادی‌ها خواهد بود که در شیراز باید از این تیم پذیرای کند، شیرازی‌ها گرچه تا اینجای کار نتایج خوبی را کسب نکرده‌اند، اما قطعا در ادامه حرف‌های بسیاری خواهد داشت و این را قرمزپوشان اهواز به خوبی می‌دانند.

فولاد که تا اینجا نتایج قابل قبولی را کسب کرده است، در اندیشه رقم زدن یک نتیجه خوب در شیراز است تا ضمن به صدا در آوردن زنگ خطر برای مدعیان، خود را در جمع بالانشینان جدول مشاهده کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور روز شنبه پیگیری می‌شود و طی آن، نفت آبادان میزبان فولاد یزد خواهد بود، فولاد در شیراز به مصاف فجرسپاسی می‌رود و استقلال اهواز از تیم مس کرمان پذیرایی می‌کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.