فولاد به تراکتور چسبید

عصر جنوب: فولاد با پنالتی دقیقه ۹۰ سروش رفیعی ۲۴ امتیازی شد و به تراکتور چسبید.

تیم های فولاد و ملوان در دومین دیدار از هقته سیزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. گزارش مشروح این دیدار را در ادامه بخوانید:

هفته سیزدهم لیگ‌برتر ساعت ۱۶:۵۰، ورزشگاه غدیر اهواز، تماشاچی: ۳۰۰۰نفر

داور: قاسم واحدی، کمک ها: رضا امینی، فرهاد مروجی
گل: سروش رفیعی ۹۰ از روی نقطه پنالتی برای فولاد
اخطار: ایمان صادقی ۹۰ از ملوان

فولادخوزستان: علی سلیمی، یوسف وکیا، مساریچ، ایوب والی، مهرداد جماعتی، چاگو، احمد عبدالله زاده، شهاب کرمی (۴۶ ایمان موسوی)، سروش رفیعی، مهدی بدرلو، ساسان انصاری(۹۲ علی سینا ربانی)
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ملوان: ایمان صادقی، سیداحمد آهی، عزت الله پورغاز، علیرضا رمضانی، حسین کنعانی، سعید یوسف زاده، مازیار زارع، عزیز معبودی، محسن یوسفی، صادق محرمی(۸۲ زحمت کش)، رضا اعتمادی(۷۰ اولادی)
سرمربی: مسیلوویچ

شرح گل:
۱ ـ صفر (فولاد): در دقیقه ۹۰ خطای مدافعان ملوان روی مهرداد جماعتی یک پنالتی نصیب فولاد که این ضربه را سروش رفیعی به گل تبدیل کرد. این پنالتی را ایمان صادقی روی جماعتی انجام داد. جماعتی با پاس چاگو با گلر ملوان تک به تک شده بود.

شرح بازی:
فولاد با پنالتی دیرهنگام سروش رفیعی سه امتیاز بازی دشوار مقابل ملوان را به دست آورد. درحالی که دفاع شدید و چند لایه ملوان بازیکنان فولاد را ناامید کرده بود، پاس عمقی چاگو به جماعتی و خطای دروازه‌بان ملوان این تیم را صاحب یک موقعیت طلایی کرد و سروش رفیعی با به ثمر رساندن پنالتی خود را به صدرجدول گلزنان رساند و فولاد را همنشین تراکتورسازی کرد. این بازی یک برد ویژه برای دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق ملوان بود که حالا اولین شکست را به تیم سابقش تحمیل کرده است، تیمی که با بی مهری مالک باشگاه آنجا را ترک کرده است. ملوان با ۹ امتیاز از ۱۳ بازی تیم پانزدهم جدول است و اگر نفت‌مسجدسلیمان در مسابقه فردا مقابل ذوب‌آهن امتیاز بگیرد، انزلی چی ها به انتهای جدول خواهند چسبید. فولاد هم با ۲۴ امتیاز از ۱۳ مسابقه هم امتیاز با تراکتور شده و اگر تراکتور در بازی فردا مقابل گسترش نتیجه خوبی نگیرد، آنها این هفته لیگ را بهتر تمام خواهند کرد. البته استقلال در صورت پیروزی در بازی فردا از فولاد گذر خواهد کرد.

بهترین بازیکن:
چاگو هافبک کامرونی فولاد با یک پاس عمقی تماشایی قفل بازی را شکست. او که در بین دو نیمه مورد تقدیر قرار گرفته بود، جشنش را کامل کرد.

اتفاق ویژه:
مسیلوویچ سرمربی جدید ملوان در سه مسابقه ای که هدایت ملوان را برعهده داشته، نتایج قابل توجهی نگرفته است. او به امید تعطیلات نیم فصل و حضور سربازهاست.

دقایق حساس:
دقیقه ۷: شوت سنگین احمد عبدالله زاده را ایمان صادقی به خوبی گرفت.
دقیقه ۹: محسن یوسفی پشت محوطه جریمه با سلیمی تک به تک شد که دروازه‌بان فولاد از محوطه جریمه بیرون آمد و با تکلی توپ را دور کرد.
دقیقه ۱۲:مساریچ در محوطه جریمه خودشان اشتباهی کرد که توپ به مازیار زارع رسید و شوت را سلیمی گرفت.
دقیقه ۳۵:پاس زیبای محسن یوسفی به رضا اعتمادی رسید که شوت او با فاصله کمی بیرون رفت.
دقیقه ۴۴:محسن یوسفی یک ضربه کاشته محکم زد که توپ راهی به اوت رفت.
دقیقه ۵۴:ایوب والی با ضربه دیدنی توپ را روانه دروازه کرد که صادقی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.
دقیقه ۶۱:فولادی ها کرنر زدند که ایوب والی شوت زد و باز هم ملوانی توپ را در آستانه ورود به دروازه بیرون کشیدند.
دقیقه ۷۷: در حالی که بازی با دفاع یازده نفره ملوان دنبال می‌ شود، احمد عبدالله زاده هافبک قرمزپوشان در یک صحنه به دلیل مصدومیت بازیکن حریف توپ را بیرون زد که این حرکت فیرپلی با اعتراض شدید هم تیمی هایش در فولاد مواجه شد.

 

منبع: ورزش ۳

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.