نفس های آخر هواپیمایی نفت در خوزستان!

عصر جنوب:مدیر مناطق عملیاتی جنوب شرکت هواپیمایی نفت با اشاره به انتقال شرکت هواپیمایی نفت به تهران، گفت: طی ۴ روز اخیر در اقدامی یک‌طرفه، تمام پرسنل متخصص و رسمی این شرکت که همگی از افراد متخصص، خلبانان، مهندسان تعمیراتی و مدیران هستند صورت ناگهانی و پیش از موعد بازنشسته شدند.

عزت‌الله بهمئی اظهار داشت:‌ ما اینجا مامور به خدمت هستیم اما هیات مدیره شرکت هواپیمایی نفت ایران در روزهای اخیر ورود ما به محل خدمت را ممنوع کرده است.

بهمئی افزود: این اقدام کاملا مغایر با قانون است و به صورت یک‌طرفه برای ما تصمیم گرفته‌اند. این شرکت از قدیم اینجا بوده، ۸۵ سال از تاسیس آن در استان می‌گذرد و اولین شرکت هواپیمایی ایران است. این اقدام زمینه‌سازی برای انتقال شرکت هواپیمایی نفت از خوزستان به تهران است.

مدیر مناطق عملیاتی جنوب شرکت هواپیمایی نفت تصریح کرد:‌ اعمال صدور حکم بازنشستگی پیش از موعد ما توسط هیات مدیره شرکت هواپیمایی نفت ایران انجام شده‌، در حالی که ما پرسنل رسمی وزارت نفت هستیم.

وی خاطرنشان‌ کرد: وزیر فعلی نفت در ابتدای شروع به‌کار خود در این سمت، با توجه خاصی که به ماهیت مجموعه‌های تابعه صندوق بازنشستگی کارکنان داشت، ۲ رویکرد در زمینه‌های افزایش دارایی‌ها و گسترش اموال را در دستور کار خود قرار داد. با توجه به این‌که شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی نفت متعلق به کارکنان و بازنشستگان این وزارت‌خانه است، اقدام اخیر رییس هیات مدیره و اعضای آن در شرکت هواپیمایی نفت پیرامون انتقال این شرکت به خارج از استان مغایر منویات و خط‌مشی اعلامی از سوی وزیر است.

بهمئی گفت: اگرچه این اقدام ناگهانی ما را شوکه کرده است اما مطمئن باشید که این اقدام بدون برنامه‌ریزی قبلی نبوده و دست‌های پشت‌پرده و اهداف خاصی در آن نقش داشته است.

پرسنل شرکت هواپیمایی نفت در جنوب به حکم بازنشستگی پیش از موعد خود معترض هستند و این اعتراض را به مسوولان مربوطه اعلام کرده‌اند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.