دومین گردهمایی انجمن اسلامی معلمان خوزستان در اهواز برگزار شد + نتایج انتخابات

عصر جنوب: همزمان با اول آبان و در راستای انتخاب شورای مرکزی ،دومین کنگره عمومی انجمن اسلامی معلمان استان خوزستان با مشارکت جمعی از فرهنگیان و حضور برخی شخصیت های سیاسی کشوری و استانی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد.
در این نشست ابتدا دکتر اکرمی رییس کتابخانه ملی و وزیر اسبق آموزش و پرورش در کابینه شهید رجایی در سخنانی با اشاره به اهمیت کار تشکیلاتی و نیز بیان تاریخچه ای از فعالیت ها و حضور برجسته این تشکل در عرصه سیاسی کشور خواهان تداوم حرکت جمعی و تشکیلاتی در شرایط جدید و تقویت این حضور شد.اکرمی یاد آیت الله مهدوی کنی را در این جلسه گرامی داشت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین احمدی شاهرودی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهدوی کنی رییس فقید مجلس خبرگان به تبیین اهمیت و نقش ماه محرم و صفر در تدوام رسالت و حفط حیات اسلام پرداخت.

در ادامه آقایان دکتر عباس حیصمی مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان ،سیدرسول موسوی مشاور مطبوعاتی استاندار و محمد تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان به ایراد سخنرانی پرداختند.در پایان و پس از رای گیری افراد ذیل به عنوان اعضای شورای مرکزی استان برای مدت ۲ سال انتخاب شدند.

۱-جابر موسوی با ۱۱۳ رای ۲-حجت الله خسروی با ۱۰۴ رای ۳-صادق دانا با ۹۷ رای ۴-محمد تقی یوسفی با۹۴ رای ۵- توفیق ساکی با۹۳رای ۶-علیرضا مسرور با ۸۶ رای ۷-علیرضا شریفی با۸۴رای ۸-فاضل خمیسی با۸۲رای۹-حرچ چلداوی با۷۹رای ۱۰-باقر رزمی با۷۹رای ۱۱-اسکندر ممبینی با۷۴رای ۱۲-منوچهر روستا با۷۱رای ۱۳-مجتبی دیناروند با۶۹رای ۱۴-موسی آروین با۶۷رای ۱۵-عبدالواحد عبادی با۶۳ رای ۱۶- علی رحیمی ۶۱رای ۱۷-امرالله آخوند نزاد۵۸رای ۱۸=عاشور سواری با۵۷رای ۱۹=جمشید نامجو۲۰-جواد روشن زاده ۵۵رای ۲۱-غلام شجاعی ۵۴رای به عنوان عضو اصلی انتخاب شدند. اقایان۱-موسی مطوری با ۵۴ رای ۲=اقبال مرادی با۵۳ رای ۳-خانم عباسی با ۵۳رای ۴=حسن توکلی با۵۲ رای۵-جمشید کمایی با۵۲رای ۶- ناصر سواعد با ۵۱ رای ۷-حمزه سواری با ۵۰ رای به عنوان اعضای علی البدل برای مدت دو سال انتخاب شدند

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.