بمب‌های متحرک خوزستان زیر نظر پلیس راه

عصر جنوب: رییس پلیس راه خوزستان گفت: تانکرهای عراقی حمل سوخت مانند بمب متحرک در جاده‌های خوزستان هستند و تردد آنها در هر جاده‌ای می‌تواند خطرناک باشد.

سرهنگ قاسم قدرتی اظهار داشت: با توجه به این که تعداد زیادی از تانکرهای سوخت عراقی از استان‌های دیگری چون کردستان، ایلام و کرمانشاه وارد استان خوزستان می‌شوند، باید سرعت این تانکرها، مدارک رانندگان و ایمن بودن خودرو به لحاظ نداشتن نقض فنی چک شود و در ورودی مرز کنترل بیشتری روی ورود تانکرها به کشور اعمال شود.

رییس پلیس راه خوزستان با بیان این که سازمان پایانه‌های حمل و نقل استان متولی کنترل ورود وسایط نقلیه در مرزهای خوزستان است، تصریح کرد: هر چند تردد از آزادراه خلیج فارس برای این تانکرها ایمن‌تر است ولی خودروهای سنگین برای انتخاب مسیر این آزادراه فعلا مختار هستند و ممنوعیتی برای تردد در دیگر جاده‌های استان مصوب نشده است. با این وجود؛ در شورای ترافیک استان مصوب شده که اداره‌کل راه و شهرسازی، تابلوها و علایم لازم را جهت ممنوعیت تردد کامیون‌ها از جاده‌های قدیمی و مسیرهایی غیر از آزادراه خلیج فارس نصب کند.

قدرتی در پایان اظهار کرد: با اجرایی شدن این مصوبه، پلیس چنان‌چه تردد کامیون‌ها به خصوص تانکرهای عراقی حمل سوخت را در این مسیرها مشاهده کند، با آنها برخورد خواهد کرد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.