قطعی‌شدن حضور ۳ تیم خوزستانی در لیگ‌ برتر بسکتبال /احتمال اضافه‌شدن یک تیم اهوازی

عصر جنوب: رییس هیات بسکتبال خوزستان از احتمال اضافه شدن یک تیم اهوازی به جمع سه نماینده دیگر استان در لیگ برتر کشور خبر داد.

جابر قاطع اظهارکرد: لیگ برتر کشور امروز (یکشنبه) قرعه‌کشی شد و تیم‌های پتروشیمی بندرامام، صنایع پتروشیمی ماهشهر و پالایش نفت آبادان از خوزستان در این لیگ حضور دارند. مسابقات نیز از پنجم آبان‌ماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: ما قصد داریم که یک تیم دیگر از خوزستان و اهواز در این لیگ داشته باشیم و در همین راستا فدراسیون یک هفته به ما مهلت داده است تا به تعهداتی عمل کنیم که البته اسپانسر باید به این تعهدات عمل کند. ما هم با دو سه اسپانسر صحبت کرده‌ایم و منتظر جواب آن‌ها هستیم.

رییس هیات بسکتبال خوزستان خاطر نشان کرد: علاوه بر خوزستان، سه تیم دیگر نیز خواهان شرکت در لیگ برتر کشور هستند ولی باتوجه به این‌که سال گذشته تیم‌های خوزستانی در لیگ‌های برتر، دسته یک و دسته دو کشور به قهرمانی رسیدند، فدراسیون این اولویت را به ما داده است.

وی در پایان عنوان کرد: به هر حال در تلاش هستیم تا یک تیم از اهواز در لیگ برتر داشته باشیم و در این راستا کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان و خبیر، معاون سیاسی – اجتماعی استانداری خوزستان نیز به ما کمک می‌کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.