پیروزی پتروشیمی در مهم‌ترین دیدار لیگ برتر بسکتبال

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: پتروشیمی بندر امام، ذوب آهن اصفهان، آویژه صنعت مشهد و نیروی زمینی تیم‌های پیروز در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بودند.

هفته هشتم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه هفته گذشته با برگزاری چهار دیدار برگزار شد. در جریان این هفته از مسابقات، رقابت دو تیم مدعی پتروشیمی و صنعت نفت با برتری ۶٨ بر ۶٢ شاگردان مهران حاتمی در تیم پتروشیمی به پایان رسید تا آنها همچنان در صدر جدول رده‌بندی باشند. در این دیدار جذاب‌ و مهم که در سالن اندیشه بندر امام برگزار شد روزبه ارغوان ۲۰ امتیاز و ۵ ریباند برای پتروشیمی و سعید داورپناه ۲۴ امتیاز و محمد حسین‌زاده ۱۵ ریباند برای نفت داشتند. پتروشیمی در کوارتر نخست ۲۲ بر ۷ به پیروزی رسید. در اصفهان تیم ذوب آهن در رقابت با شهرداری گرگان به برتری ٧۴ بر ۶٩ دست یافت. همچنین آویژه صنعت مشهد که هفته گذشته به اولین برد خود دست یافت، موفق شد در زمین پدافند رعد دزفول و در وقت اضافه این تیم را متحمل شکست ٩١ بر ٨۵ کند.
در تالار بسکتبال آزادی هم رقابت تیم‌های پایتخت نشین پگاه و نیروی زمینی با برتری ٧٧ بر ۶٣ نیروی زمینی به پایان رسید.
در هفته هشتم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم شیمیدر با قرعه استراحت روبرو بود.
جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال در پایان هفته هشتم:۱- پتروشیمی بندرامام (۱۶ امتیاز)،۲- شیمیدر(۱۳ امتیاز)،۳-پالایش نفت آبادان(۱۲ امتیاز)،۴-شهرداری گرگان(۱۱امتیاز)،۵- ذوب آهن(۱۰ امتیاز)،۶- نیروی زمینی(۱۰ امتیاز)،۷- آویژه صنعت مشهد(۹ امتیاز)،۸-پگاه تهران(۸ امتیاز) و ۹- پدافند رعد خوزستان( ۷ امتیاز)

مطالب پیشنهادی