گرفتن جان کودکان و پاسکاری دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: جنگ بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی بالا گرفت/ جان کودکان سوژه‌ی دعوای مسئولین

بهزیستی: چرا از مرگ هانیه ۸ ساله در بیمارستان دزفول نمی گویید؟

معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان بیان کرد: مهدهای کودک در شرایطی که از سلامت جسمی، روانی و روحی یک کودک اطمینان حاصل کنند، اقدام به پذیرش می‌کنند. در طول سال هم اگر کودکی دچار بیماری شود به دلیل اینکه احتمال ویروسی بودن وجود دارد به خانواده‌ها توصیه می‌کنند که روال درمانی فرزند خود را در منزل طی کنند و پس از سلامتی به مهد بازگردد.

وی گفت: در مهدهای کودک تحت هیچ شرایطی و به هیچ عنوان دارو به کودکان داده نمی‌شود. و بازهم ادعای روابط عمومی علوم پزشکی را تکذیب می‌کنم.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان با اشاره به غیراخلاقی بودن کار روابط عمومی علوم پزشکی، تصریح کرد: علوم پزشکی اهواز با مظرح کردن این موضوع به احتمال زیاد قصد انداختن توپ در زمین دیگران را دارد. از همه مسئولان انتظار دارم قبل از اظهار نظر درمورد موضوعی از صحت آن اطمینان حاصل کنند که در آینده مشکلی پیش نیاید.

عباسی با اشاره به ماجرای مشابهی در دزفول، اظهار کرد: حدود ۲۰ روز پیش یک دختر ۸ ساله به نام هانیه در بیمارستان گنجویان دزفول فوت شد و در اظهارات بیان شد که علت فوت این کودک قصور پزشکی بود. خانواده این دختر درحال پیگیری فوت فرزند خود هستند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.