دربی دسته یک خوزستانی‌ها

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: عصر امروز در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران، لیگ آزادگان تیم‌های فوتبال کارون اروند خرمشهر و شهرداری ماهشهر داربی خوزستانی‌های لیگ یک را برگزار می‌کنند.

این بازی که از ساعت ۱۸ در استادیوم نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می‌شود، حساسیت‌های خاصی برای هر دو تیم دارد. کارون اروند که تا کنون از ۵ بازی خود ۶ امتیاز کسب کرده و در رده دهم است، قصد دارد با پیروزی در این بازی خانگی خود را به صدر جدول نزدیک کند و از مدعیان صعود در هفته‌های آینده باشد.

شهرداری نیز ۵ بازی انجام داده که فقط ۱ امتیاز از این دیدارها کسب کرده و در قعر جدول قرار دارد، شاید می‌خواهد استارت بردهایش را از بازی مقابل اروند بزند و به ناکامی‌های خود پایان بدهد.

اما نکته مشترک هر دو تیم کارون اروند و شهرداری ماهشهر انتقادات فراوانی است که در بحث حضور بیش از ۷۰ درصد بازیکن و مربی غیربومی‌ به این تیم‌ها وارد می‌شود، به‌ویژه اینکه نتایج اروندی‌ها چنگی به دل نزده و نتایج شهرداری ماهشهر نیز تأسف‌بار بوده است.

میثاقیان و مهابادی هر دو می‌دانند با شکست در این بازی جایگاه‌شان به خطر می‌افتد و باید تلاش کنند تا با پیروزی در این دیدار، به وضعیت تیم‌های‌شان سروسامانی بدهند. تیم‌هایی که با کادرفنی و بازیکنان‌شان جذابیت چندانی برای خوزستانی‌ها ندارند و شاید بتوانند با کسب نتایج خوب هواداران را به خود جذب کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.