شرایط نگران کننده استقلال خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: شرایط نگران کننده‌ی تیم فوتبال استقلال خوزستان کماکمان ادامه دارد و برنامه این برای فصل جدید لیگ برتر مشخص نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت، در فاصله کمتر از چهار هفته مانده به آغاز هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران وضعیت تیم استقلال خوزستان برای این دوره از رقابت‌ها تاکنون مشخص نشده و این تیم آبی‌پوش جنوبی در بلاتکلیفی محض قرار گرفته است.

متولیان باشگاه استقلال خوزستان در شرایطی که قادر به پرداخت قراردادهای فصل گذشته اعضای این تیم نشده‌اند، برای فصل جدید هم اقدامات امیدوار کننده‌ای انجام نداده‌اند، بطوری که مربیان و بازیکنان اصلی تیم استقلال خوزستان اکثرا به سایر باشگاه‌ها منتقل شده یا در آستانه انتقال قرار گرفته‌اند.

در همین رابطه، مدیران ورزش و فوتبال خوزستان نیز چندین بار وعده‌ی پیگیری برای مشخص شدن وضعیت مالکیت باشگاه استقلال خوزستان داده‌اند اما این وعده‌ها هیچ‌گاه به عمل نینجامیده است و تیم قهرمان لیگ پانزدهم در فاصله‌ی چند هفته مانده به آغاز فصل جدید در شرایطی مبهم به سر می‌برد.

مشکلات استقلال خوزستان تنها به مشخص نشدن کادر فنی آبی‌پوشان ختم نمی‌شود، بلکه این تیم جنوبی در زمینه مسائل مالی و جذب بازیکنان فصل جدید هم با مشکلات زیادی روبروست و در صورت ادامه‌ی این وضعیت نمی‌توان آینده‌ای روشن برای استقلال خوزستان متصور شد.

فوتبالدوستان خوزستانی که چندی پیش بابت افزایش سهمیه فوتبال استان در لیگ برتر به ۴ تیم شادمان بودند، این روزها نگران شرایط استقلال خوزستان و سقوط احتمالی حداقل یک نماینده استان در پایان هجدهمین دوره لیگ برتر هستند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.