مهندس لطفی در فولاد اکسین: ارگران ناجی اقتصاد کشورند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:همایش تجلیل از تلاشگران نمونه شرکت با حضور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و هیأت همراه و مدیرعامل ، هیئت مدیره ، معاونین و مدیران این شرکت در تالار اجتماعات شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید عبدالرضا محمودپور مدیر عامل شرکت ضمن خیر مقدم به مدعوین به ایراد سخن پرداخت و گفت : شرکت فولاد اکسین خوزستان تنها شرکت تولید کننده ورق های عریض فولادی تا عرض ۴,۵ متر و در گرید های متنوع جهت استفاده در صنایعی نظیر نفت، گاز، صنایع دریایی، ماشین سازی، ساختمانی و غیره می باشد.وی ادامه داد ؛ کارگران این شرکت در سالی که گذشت توانستند با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از تخصص، تعهد و تجربه خود، به تولید محصولات مد نظر شرکت سازنده کارخانه (شرکت دانیلی) برسند.

مدیر عامل شرکت افزود؛ سال ۱۳۹۶ برای شرکت سالی سرشار از دستاوردهای درخشان از جمله:
اخذ مصوبه هیأت دولت به منظور احداث کارخانه فولاد سازی که در اجرای طرح توسعه شرکت محقق گردید
خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت
تولید بیش از ۱۵ درصد محصولات به نسبت سال قبل
رکورد تولید ۹۳۵۰۰ تن ورق در ماه
کاهش ۵۰ درصدی میزان تعهدات و ۳۵ درصدی میزان ریالی تعهدات شرکت
تشکیل کمیته انضباطی
وصول ۵۰ درصدی مطالبات شرکت
تدوین و تصویب بیش از ۱۵ دستورالعمل و آئین نامه

در ادامه این مراسم مهندس لطفی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) اظهار داشت ؛ بسیار خوشنودم در ایامی که متعلق به امام زمان (عج) بوده و از سویی متعلق به جامعه کارگری است در جمع کارگران هستم. بنابراین این تقارن را نیک می دانم، چراکه کارگران ناجی اقتصادند و امام عصر ناجی بشریت .ایشان در بخشی از سخنان خود نیز اظهار داشت؛ کارگران ستون فقرات کشورند و اگر خدشه ای بر آنان وارد شود، اقتصاد کشور دچار مشکل می گردد.
مدیر عامل شستا افزود با توجه به اینکه وضعیت روبه بهبود است، معتقدم اگر کشور قرار است استقلال اقتصادی پیدا کند و از هرگونه تعرضی مصون بماند می بایست جامعه کارگریش از یک رفاه نسبی برخوردار باشند، چرا که بیشتر سهم را در تولید ملی دارند.
لطفی در پایان گفت؛ تنها موضعی که موجب نگرانی کارگران است، تبعیض است.
در خاتمه همایش نیز از تلاشگران نمونه شرکت با اهدا تندیس و هدیه تجلیل به عمل آمد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.