مدیرعامل شرکت به مناسبت سال نو با حضور در واحد روابط عمومی با پرسنل این واحد دیدار کرد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مهندس محمود پور مدیرعامل شرکت فولاد اکسین روز سه شنبه ۲۸ فروردین از واحد روابط عمومی این شرکت بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان مهندس محمود پور پس از بازدید از قسمت های مختلف واحد روابط عمومی در نشستی صمیمی با پرسنل این واحد به بیان پیشنهادات و راهکارها پرداخت.

مدیرعامل شرکت در این نشست ابتدا به موفقیت هایی که اخیراً برای شرکت فولاد اکسین حاصل گردیده اشاره کرد و این موفقیت‌ها را حاصل همدلی و تلاش کلیه پرسنل شرکت دانست و در ادامه افزود : روابط عمومی می تواند نقش بسزایی در معرفی محصولات و توانمندیهای شرکت داشته باشد ، واحد روابط عمومی باید با ایجاد ارتباط موثر با واحدهای بهره برداری و فروش و همچنین شناسایی بازارهای هدف به بهترین نحو به تبلیغات و معرفی محصولات و توانمندی ها بپردازد.

مهندس محمود پور همچنین به توجه ویژه واحد روابط عمومی به حوزه رسانه تاکید کرد و افزود :تعامل با رسانه ها و انعکاس اخبار واقعی و موفقیت‌های شرکت می تواند در نگاه مسئولان و مردم تاثیر بسیاری داشته که توصیه می کنم این واحد برنامه ریزی خاصی در این موضوع داشته باشد.

مدیرعامل شرکت افزود: موضوع دیگری که روابط عمومی باید برای آن برنامه داشته باشد اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی ، هنری و اجتماعی است که در ایجاد انگیزه و بالا بردن سطح روحیه کارکنان و خانواده آنان می‌تواند تاثیرگذار باشد .روابط عمومی باید از پتانسیل معنوی و پنهان شرکت برای ارتقاء روحیه و ایجاد انگیزه پرسنل و خانواده های آنان استفاده نمایند .

در ادامه این نشست پرسنل واحد در فضای صمیمی با مدیرعامل به بیان پیشنهادات و برنامه‌های خود پرداختند و مهندس محمود پور اعلام کرد این برنامه‌ها را مورد ارزیابی و پیگیری قرار خواهد داد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.