چرا کار فرنگی‌کاران به بیمارستان کشیده شد؟

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: ریزگرد ها مهمان ناخوانده ماهشهری ها کاری کرد تا عملکرد فنی کشتی گیران ایران در جام تختی تحت الشعاع این پدیده قرار گیرد.

در حالی سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی با قهرمانی تیم ایران در بندر ماهشهر به پایان رسید که فرنگی کاران برای آمادگی هر چه بهتر ۱۰ روز قبل از شروع این جام اردوی تدارکاتی را در ماهشهر پشت سرگذاشتند.اردویی که به گفته کشتی گیران و مربیان تیم ملی سَوای از مهمان نوازی بی نظیر خوزستانی چندان به مذاق فرنگی کاران خوش نیامد، چرا که ۱۵ نفر از اردونشینان در مدت حضور در بندر ماهشهر راهی بیمارستان شدند.

علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره این موضوع و اردوی تیم ملی در بندر ماهشهر اظهار داشت:انصافاً مردم و مسئولین خوزستان و ماهشهر برای ما سنگ تمام گذاشتند اما به دلیل عدم آشنایی پیمانکار اولیه آشپزی به تغذیه ورزشکاران شرایط طوری پیش رفت که بچه ها با مشکلاتی روبرو شدند که کارشان به بیمارستان کشیده شد.
وی تصریح کرد:تغذیه نامناسب را به گرد و غبار و ریز گردهایی که همواره مهمان خوزستانی ها است اضافه کنید بعد خودتان بهتر متوجه می شوید که چرا ۱۵ نفر از کشتی گیران و حتی کادر فنی با بیماری روبرو شدند و کارشان به سُرم و آمپول رسید.
دارنده مدال نقره جهان افزود:البته با جابجا کردن مسئول آشپزی حداقل به لحاظ تغذیه شرایط خوب شد اما آلودگی آب و هوا در این مدت خیلی ما را اذیت کرد،هرچند در روزهای مسابقه با توجه به بارش اندک نعمت الهی شرایط جوی تغییر کرد اما واقعا باید عرض کنم تحلیل قوای جسمانی اکثر فرنگی کاران تاثیر بسزای در عملکردشان داشت.

سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی که جزء سیستم رنکینگاتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود، روزهای ۵ و ۶ بهمن ماه در بندر ماهشهر استان خوزستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب ۳ مدال طلا، یک مدال نقره و ۸ مدال برنز و کسب ۱۹۲ امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم های ترکیه و قزاقستان پس از تیم ایران به ترتیب با ۱۷۱ و ۱۴۵ امتیاز دوم و سوم شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.