سرمربی استقلال خوزستان: بهترین بازی فصل خود را ارائه کردیم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: دیدار تیمهای استقلال خوزستان و پدیده مشهد در هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.
عبداله ویسی عصر پنجشنبه بعد از پایان بازی در جمع خبرنگاران افزود: گلی که توسط بازیکنان ما به ثمر رسند بسیار زیبا بود و نباید آن را بی ارزش جلوه دهند.
وی گفت: من به داوری مسابقه هیچگاه اعتراضی نداشته ام حتی اگر چند گل هم به ضرر ما سوت بزند اما نمی دانم داور مسابقه به چه دلیل مکوندی مربی تیممان را از روی نیمکت اخراج کرد.
ویسی اظهار کرد: امروز بعد از چهار هفته موفق شدیم که دروازه خود را حفظ کنیم و در مقابل تیمی که از مهره های بسیار خوبی بهره مند است گل نخوریم و این یک موفقیت بزرگ برای تیم به حساب می آید.
وی افزود: محمد ماهینی و مهدی مومنی با تیم استقلال خوزستان به توافق رسیده اند و به زودی به جمع آبی پوشان خوزستانی ملحق می شوند و از تمامی کسانی که در جذب این بازیکنان به ما کمک کردند تشکر می کنم.
سر مربی تیم استقلال خوزستان اضافه کرد: این مسابقه امروز ۲ نیمه متفاوت داشت که در نیمه اول بازی در اختیار ما بود اما در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و با استرس بالا اما فنی بازی را مدیریت کردیم.
وی در ادامه گفت: با برنامه ریزی مدون در تلاشیم که جام حذفی باشگاه های ایران را به خانه بیاوریم تا ضمن شاد کردن دل تماشاگران خوزستانی سهمیه آسیائی نیز برای این استان کسب نماییم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.