هیچ ارگانی حق قطع خدمات به مدارس را ندارد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: استاندار خوزستان با بیان اینکه هیچ ارگانی حق قطع آب و برق و دیگر خدمات به مدارس را ندارد گفت:با دستگاه هایی که بدون اطلاع اقدام به قطع این خدمات کنند برخورد می شود.

غلامرضا شریعتی روز جمعه در جمع خبرنگاران در دزفول افزود:پیش از این ۲ مورد قطع برق در مدارس خوزستان گزارش شد که در نشستی با مسئولان مربوطه به دستگاه مذکور تذکر داده شد.
وی در ادامه با بیان اینکه ۱۵۰ واحد آموزشی در استان خوزستان در مهرماه امسال آماده افتتاح بودند ولی به علت نبود اعتبار ، انشعاب آب و برق آنها وصل نشده بود که در نشستی با مسئولان مربوطه این سازمان ها موظف به وصل انشعاب این مدارس شدند.
شریعتی با اشاره به همکاری بین بخشی در استان خوزستان گفت : در سالهای گذشته رتبه آموزش و پرورش استان خوزستان در کشور ۲۷ بود ولی الان به رتبه ۱۹ رسیده است که این رتبه امسال نیز بهتر خواهد شد.
استاندار خوزستان اضافه کرد:دانش آموزان خوزستانی در کنکور امسال بهتر از پارسال ظاهر شدند به طوریکه تعداد رتبه های زیر هزار دانش آموزان خوزستانی در کنکور امسال به ۱۴۸ مورد رسید که نسبت به کنکور پارسال رشد بالای ۱۰۰ درصد دارد.
شریعتی ابراز امیدواری کرد با تلاش صورت گرفته آموزش و پرورش خوزستان در فهرست ۱۰ رتبه نخست کشور قرار گیرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.