رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از خطرناک‌ترین نامه تاریخ پرده برداشت!

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: پاپی زاده رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان پس از ترک جلسه شورای عالی اداری گفت: در بحث موضوع انتقال آب همه نمایندگان استان خوزستان مخالفتشان را با انتقال آب اعلام کرده اند، خشکی زمین های زراعی و به وجود آمدن کانون های جدید ریزگردها در خوزستان یکی از بزرگترین معضلات تاریخ استان شده است.

تا کنون ما خیالمان از بابت اینکه سازمان محیط زیست در حال انجام کار کارشناسی است و اجازه فعالیت در حوزه انتقال آب را نخواهد داد؛راحت بود!

چند روز پیش ما نامه محرمانه ای را دیدیم که به معاون اول رییس جمهور ارسال شده و طی آن اعلام شده بود که خوزستان آب مازاد دارد و برای انتقال آب بین حوزه ای می توان اقدامات لازم را مبذول داشت.

این خطرناکترین مکاتبه ای است که در طول تاریخ در موضوع انتقال آب صورت گرفته است. زیرا که سازمان محیط زیست که متولی امر نظارت بر دستکاری طبیعت است خودش متولی تخریب محیط زیست می شود. ما با ترک جلسه به حضور کلانتری رییس سازمان حفاظت از محیط زیست اعتراض کردیم.

نمایندگان استان خوزستان اعلام کردند که چنانچه کلانتری از مردم خوزستان عذرخواهی نکند ما در جلسه حضور نخواهیم یافت. ما منتظریم که ببینیم چه اتفاقی می افتد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.